Welk nummer zingen voor bruiloft?

Hoi allemaal,

eind juni mag ik zingen op een bruiloft van vrienden van onze familie. Super leuk natuurlijk! Maar ik heb niet zoveel ervaring met bruiloften en welk nummer nou geschikt is om te zingen.
Ik heb al andere topics doorgezocht maar vond niet echt iets wat nou persé past, omdat de meeste van die nummers meer vanuit de bruid uit zouden gezongen moeten worden, als jullie een beetje snappen wat ik bedoel haha.

Ik word begeleid door een band, dus ik heb niet echt beperkingen als het om de muziek gaat. Het liefst heb ik het héél klein, met alleen een piano of een gitaar. Een beetje in birdy style ofzo?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! :slightly_smiling_face:

dream - priscilla ahn :]

somewhere only we know - keane?

Waarom ga je niet naar het bruidspaar toe en vraag je aan hen wat zij mooie/emotionele/leuke nummers vinden? :slightly_smiling_face: Tenminste, dat ik wat ik zou doen. Het is hun dag, alles zou in hun stijl moeten zijn vind ik, ofja, naar hun voorkeur. :slightly_smiling_face:

Oh wauw, dat nummer is echt prachtig! Die ga ik zeker op mijn lijstje zetten, bedankt :slightly_smiling_face:

Ja, dat ben ik ook zeker van plan om te doen, maar ik weet het pas net een uurtje en ik ben meteen zo enthousiast dat ik meteen begin met zoeken haha :’)
Maar het is zeer waarschijnlijk dat ik een antwoord krijg met ‘Oh joh, doe maar iets waarvan jij vind dat het op die dag past’ haha.

Ik heb op mijn ouders bruiloft Heaven gezongen van Bryan Adams en mijn zus ging op de gitaar! Was wel leuk, misschien is het nummer ook wat voor jou!

make you feel my love - adele

@ madel0on en @ditiseennaam

leuke nummers, maar die worden al best vaak gezongen… Zat er ook al aan te denken maar zoek nog even verder totdat ik echt iets origineels heb gevonden (:
maar toch bedankt! :grinning:

up :wink:

Kiss me slowly - Parachute!

Love you more - Racoon
This Year’s Love - David Gray
I’m In Love Again - Maria Mena
I’d rather be with you -Joshua Radin.