Welk nummer moeten we nou nemen

Haay,

We hebben afgelopen woensdag dus de opdracht gekregen bij Muziek op school dat we allemaal in een groepje van 2 pers een nummer moesten uit zoeken die we zelf leuk vinden en gaan zingen (je mag ook instrumenten etc) dus een soort van Idols, nou zit het dus zo WE KUNNEN HELEMAAL NIKS BEDENKEN ! De voorwaarden zijn 1. Er moet een instrument zijn 2.Er mag niet veel grof taalgebruik in zitten bijv 2x mag maar niet dat het hele nummer gaat over bijv. “How i fucked an hoe” ja…
Dan zitten we met dit probleem dus want ik en mnvriendin waarmee ik het ga doen luisteren 90% zwart muziek en verder metal,hard rock maar vooral hip hop dus… heeft iemand misschien ideen ? (T mag btw wel rap zijn maar ook met zingen enz en geen NL muziek)

Alvast heel erg bedankt :sweat_smile:,
Gr.

Him & I van G-Eazy ft Halsey. Het is een rap nummer en er zit ook “normaal” zang bij

Je kan van Halsey ook Strangers kiezen. Dat nummer is ook gezongen door twee vrouwen.
BLUE van Troye Sivan en Alex Hope is een nummer dat totaal niet binnen jullie muziek smaak valt, maar wel heel makkelijk te zingen en ook makkelijk qua intrumenten.

Wat voor een instrumenten kunnen jullie spelen? Of hoeft het instrument dat je gaat spelen niet perse in het liedje te zitten?

One last time - Ariana Grande

Je kunt het op piano bespelen,is niet zo heel erg moeilijk want ik heb het ook moeten leren. verder kan de een de 1ste couplet zingen en de ander de tweede en dan het laatste stuk samen + het refrein