welk mixdrankje?

ik ga binnenkort met een leuk iemand wat drinken in een cafe/kroeg, maar ik ben eigenlijk niet zo van de drankjes omdat ik nooit iets nieuws probeer. Daar wil ik dus nu verandering in brengen.
Ik vraag me dus ook af wat voor mixdrankje of cocktail jullie mij kunnen aanraden?
Ik hou van zoete dingen dus geen bittere zooi. Daarnaast hou ik niet van sinaasappelsap of andere fruitsappen die vruchtvlees bevatten. Appelsap is dus wel oke… Ohjah ik hou ook niet van cola.

Waar ik wel al bekend mee ben is die breezer drankjes :stuck_out_tongue: Tsja beetje fout om die te gaan bestellen. smirnoff ice, passoa maar dan mix ik het met vanalles en nogwat en is dat spul zelfs nog lekker door je limonade heen. En coebergh met cassis hoewel je het dan niet echt proeft maar puur vind ik het te sterk.
Ik hou dus ook niet zo van te sterke drankjes.

Wat kunnen jullie mij aanraden om daar te bestellen? Ik heb al verschillende drankjes topics bekeken maar wordt daar ook niet wijzer van…

Zit er vruchtvlees in Limoen? Zoniet kun je Amaretto met Limoensap proberen. het heeft geen naam, ik heb het zelf verzonnen ivm opdracht van school, maar het heeft een hele zoete, frisse smaak. Verder vind ik Bacardi Dragon Berry met Cassis ook lekker, is ook erg zoet.

oke thx die laatste lijkt me dan wel wat want ik hou zelf ook erg van cassis.

las ook iets van bacardi razz met fanta, is dat ook aan te raden?

Bacardi Dragon Berry met Sevenup (L)
En bacardi razz met fanta is ook wel lekker ja!

Blue curacao + Sprite
Pisang + Sprite
Safari + Fanta
Ohja en mijn all time favorite: Passoa + Ice tea :’)

Een Raketje! Bacardi Razz met Fanta en een beetje Coeberg. Smaakt precies naar een raketijsje. Super lekker. Bestel ze alleen nooit omdat het zo duur is, geef mij maar gewoon bier of wijn. :’)

Bacardi Razz + Sprite/7-up is ook heel lekker! :slightly_smiling_face:

curecoa blau ( geen idee hoe je het schrijft :blush: ) maar het is super lekker ! of indd een raketje! :stuck_out_tongue:

of rode wodka redbull, erg zoet maar wel lekker

Ik drink alleen maar puur.
Maar heb 1x bacardi met 7up gehad, is wel lekker!

Raketje!

safari met appelsap
pisang ambon met 7up

Pina Colada, of hoe je dat ook schrijft.
Het alcohol met ananas (:

Wijn?

Black fly, red bull met rode of zwarte(blauwe?) wodka. heeerlijk(A)

Strawberry Daiquiri :slightly_smiling_face:

Mijn all time fav is Malibu cola alleen hou je niet van cola dus helaas maar verder:
Amaretto - Cassis
Amaretto - Appelsap
Blue Curaçao - 7up
Passoa - Jus
Passoa- Crystal clear
Safari - 7up
Wodka - 7up
(rode wodka) - RedBull

En anders gewoon een lekker glaasje wijn?

rosébier? dat smaakt gewoon naar cassis.

malibucola vind ik zelf echt heel lekker.

jillz?