Welk middel is volgens jouw het beste tegen pukkels?

Last van pukkels? Welk middel helpt volgens jouw het beste? & waar is die te koop?

tandpasta laughing7.

tanpasta is zoo slecht
ik gebruik vichy → apotheek

Eh, ik gebruik niet echt speciaal spul. Bij mij is gewoon reinigen al genoeg :slightly_smiling_face:
Maar Vichy lijkt mij wel goed

1 of andere tube van de apotheek koste maar 2 euro nog wat, vichy schijnt idd heel goed te zijn,

je moet alleen wel om de zoveel tijd afwisselen van spul, anders raakt je huid te veel gewend
teatrea oil schijnt ook goed te zijn

ik reinig het gewoon goed en wissel af van spul

vichy

Ik heb vanalles geprobeerd!
Van clearasil tot gezichtsmaskers (van verschillende merken) tot baby poeder o_O (idee van mijn moeder), maar door elke dag 3 biergistpillen (ze ruiken ranzig, maar werken bloedzuiverend :]) in te nemen, is mijn huid nu redelen normaal :astonished:!

Je kan aan de pil gaan… maar das meer voor als je acne heb.

Nivea visage joung + vééél water drinken
:wink: helpt ECHT :grinning: (bij mij toch :grinning:)
x

weetje wat je moet doen ipv al die middeltjes?
gewoon goed reinig 2 keer per dag met een reinigingsmilk, afnemen met water en eindigen met tonic en 1 keer in de week met een scrub en eindigen met tonic en veel water drinke, dat is de effectiefste manier

dat bedoeld ze denk ik ook met middeltjes.
dus welk merk: reinigings gel werkt het beste tegen pukkels!
denk ik…
maar idd, probeer er is eentje: vichy/nivea/garnier/teatree/drvanderhoog/enz
en dan gewoon 2x per dag gebruiken en volhouden.
dan zie je vanzelf resultaat.

Teatree!
Maar Clearasil ofzo is heel slecht; dat stimuleert juist de talgproductie en dan wordt het zodra je stopt met clearasil gebruiken veel erger

ik wil bedoelen dat het niet veel uitmaakt welk merk of wondermiddeltje je gebruikt, als het maar:
-een goed merk is(hoeft niet meteen l’oreal, vichy of chanel ofzo te zyn,ik gebruik producten van de aldi die heel goed werken)
-producten aangepast aan je huidtype (als je een vette huid hebt kan je ook een vochtarme huid hebben en als je een droge huid hebt is het niet hetzelfde als een vochtarme huid- droog: vetarm)
-je je goed houdt aan het stappenplan elke dag en elke week

snap je wat ik wil zeggen?

TANDPASTA <3
het beste en goedkoop hahaha.

skin 2 moro… :astonished: niet al te goedkoop, maar het resultaat is perfect

Tandpasta mag alleen als het zink bevat.
Ik gebruik:
Diane pil
Hema facewash
Benzoyolperoxide(10%)
Hema maskers
L’Oreal creme voor de droge huid(vooral na het douchen)

Ik heb Vichy gebruikt, maar dat vond ik te duur, en het droogt je huid heel erg uit. Maar dat geld voor elke facewash, maar die van Hema werkt ook prima bij mij en die kost maar 3,95.
Je moet dus altijd een creme hebben die je huid weer hydrateert, omdat de droogte de talgproductie activeert.

Je moet eigenlijk vanalles proberen, omdat niet alles bij iedereen dezelfde uitwerking heeft. (clearasil werkt bijvoorbeeld niet eens bij mij)

Water Is Egt Heel Goed :pensive:

Het meeste helpt als je er niet aan zit denk ik , wel heel droog antwoord :stuck_out_tongue: