Welk merk heeft nou echt goede haarverzorgingsproducten?

Ik gebruik al jarenlang Andrelon perfecte krul shampoo en conditioner, en na het douchen Volume mousse (ook van Andrelon). Het is wel oké allemaal, maar ik ben er niet denderend enthousiast over. M’n haar is wel zacht en makkelijk doorkambaar na het wassen (ik was m’n haar elke dag, dat het niet goed is weet ik, maar anders wil m’n haar echt niet mooi zitten), maar als het is opgedroogd pluist het alweer redelijk snel, en blijft het ook niet echt zacht. Of nouja, het blijft wel zacht maar er komen makkelijk knopen in. Ik heb niet een echt bos krullen, maar wel veel slag en onderin krult het wel erg.

Nu is dus mijn vraag of iemand echt goede haarverzorginsproducten weet? Het liefst niet te duur, John Frieda bv. schijnt erg goed te zijn, maar ik vind 10 euro voor een fles shampoo wel erg duur. Tuurlijk verschilt dit ook per haartype, welk merk het beste werkt, maar ik ben toch wel benieuwd wat nou jullie favoriete merk is.

Alvast bedankt X

biosilk serum van farouk!
kost je even wat, maar je hebt maar een paar druppeltjes per dag nodig dus doe je eindeloos met zo’n flacon!
succes

syoss vind ik heel goed

Rituals !

Ik ben een ontzettende fan van Gliss Kur :grinning:! En het is niet eens echt duur, als je een beetje op de reclames let kan je het altijd wel in de aanbieding kopen.

Sebastian.

guhl!

ik zweer bij syoss

Ik was in het begin ook niet de spreken over het feit dat John Frieda zo duur is, maar je krijgt wel veel product voor die prijs. In het kruidvat bij ons (België) kosten ze allemaal 8,99¤, en ik doe er echt superlang mee, omdat je maar weinig product nodig hebt. Je ziet ook duidelijk het verschil. Ik ben er super tevreden over.

Je kan soms ook mini flesjes shampoo kopen, misschien een idee om verschillende merken/soorten uit te proberen?

ik gebruik die van Yves Rocher

Rituals, de Brilliant Bliss. die werkt heel goed voor mijn haar :’)
wat is jouw haartype? Droog, vet, beschadigd,… ?

Ik wissel altijd, van Garnier naar Nivea naar Andrelon en dan weer eens L’oreal.

Er zijn een aantal goedkope producten die ik fijn vind, namelijk:

• de professionele haarverzorgingslijn van de hema; ruikt heerlijk en je krijgt er superzacht haar van
  • de cremevoeding van trekpleister; ik heb ooit heel lang haar gehad, ik had heel veel knopen en kon het niet echt doorkammen. Maar hiermee kon ik zelfs met een normale kam door mijn haar kammen!

En duurdere producten:

• Ik heb ooit shampo/cremespoeling van goldwell voor dik haar gehad. Die is professioneel, maar 1 fles kost gauw tussen de 10 - 15 euro. Je doet er wel lang mee, dat scheelt iig :slightly_smiling_face: .
  • De producten van L’oréal
  • De producten van Swarzkopf

-

Forget all of those!

Als je echt een goed product wilt, moet je aan de ‘Redken’.
Het is behoorlijk duur, maar je krijgt waarvoor je betaald.

Die maakt mijn haar juist tering droog :frowning_face:, ik heb nu It’s a wrap en carpe diem, de groene collectie

als je niet zo duur wil,
is gliss kur erg goed!

als je er wel wat voor uit wil geven zou ik syoss of john frieda aanraden,
kost iets meer maar dan heb je ook echt wat.

Herbal Essences of John Frieda?