welk luchtje vindt een jongen lekker bij een meisje?

Hallo,
weet je wat ik me nou al heel lang af vraag, wat voor luchtje vind een jongen nou echt lekker bij een meisje? weten jullie dat misschien van jullie vriend(je) of what ever.
me broer vindt nina ricci echt niet lekker ( al heb ik heb en ik vind m super lekker)

nou ik ben eigelijk wel benieuwd! :grinning:

dkny fresh blossom vind mijn vriendje geweldig!
en amor amor is ook geliefd onder de guys.

Bruno Banani pure woman, van mijn vriend gehad

woow mijn vriend is juist helemaal in love met nina ricce :relieved:

ohja ik heb ook bruno banani gekregen van mijn vriend, maar wel wonder woman.

Dat verschilt per jongen lijkt me. En elke geur is niet hetzelfde op iedereen gezien de zuurtegraad bij iedereen een beetje verschilt.
Mijn vriend vond zo’n goedkope Hema parfum lekker bij mij, maar die verkopen ze niet meer.

Verder heb ik Harajuku Lovers Gwen en Love, Yves rocher Tendre Jasmin en nog wat testertjes en die vind hij allemaal lekker bij mij :'3

Hangt echt van de jongen zelf af.

Mijn vriend houdt van Mexx Pure Life. Best vervelend, omdat ik ook andere geuren wil uittesten, haha. Maar dat verschilt per jongen natuurlijk.

whaaah die nina ricci ruikt lekker.
maar heb geen vriendje dus zou het niet weten.
edit; beschouw 't maar als een upje .

Idd! Veel meiden vinden Axe ook lekker ruiken bij jongens maar ik vind het echt gruwelijk stinken hahaha

Ik denk dat je deze vraag beter aan een jongen kunt stellen. XD

inderdaad.
en bij jongens: axe chocolate, OMG zo lekker.
maar voor meisjes, dat moet je aan de jongens vragen!

dat verschilt, maar ik heb idd vaker gehoord dat ze amor amor heel lekker vinden ruiken … ik word zelf helemaal gek als een jongen one van calvin klein op heeft, haha :’)

Mijn vriend vind Burberry Brit het lekkerst.

mijn vriend vind al mijn luchtjes wel lekker,
ik koop meestal van die mierzoete,
alsof er een suikerspin naast je zit.

Mijn vriend vind Nina van Nina Ricci wel lekker.
En Miss Dior Cherie ook.
Die heb ik ook het meeste op want dat zijn ook mijn favorieten ;3

Chanel chance & Lolita Lempicka Fleur Defendue Forbidden Flower.

IIIEE gelukkig t ligt aan me broer! hij vond t een nina ricci voor oude vrouwen maar hij heeft er dan gewoon geen verstand van!! :smirk: hihi

Hij is gek op mijn goedkope Wibra-vanille luchtje, op Hypnotic Poison van Dior en Replay.

Mijn vriend is irritant. Alle parfum die ik lekker vind vind hij vies. Of, als ik net mijn parfum opspuit: ‘Iewl gatverdamme doe deze nooit meer op die stinkt’, en paar dagen later bij diezelfde pafum ‘Ohh deze ruikt echt lekker, welke is het?’

Stommerd =__=