welk lichaamstype heb ik ?

sorry als ik dat niet in dit forumonderdeel mag plaatsen maar ik wil heel graag weten welk lcihaamstype ik nou heb ?

http://i40.tinypic.com/209ix6h.jpg

X

Peer

Pfff
Zo goed kan ik het niet zien, maar ik zou zeggen zandloper.
Maarja ik weet niet eigenlijk.
Ik geloof daar niet zo in. Iedereen is anders, dus eigenlijk bestaan er 7 miljard lichaamstypes.

Ik kan je taille niet zo goed zien, maar ik denk dat je een peertje bent aan je heupen te zien.

maar ik had ergens gelezen dat peren kleine borsten hebben en ik heb best flinke borsten ((maar deze foto is ook suuuuper ondduidelijk sorry !!))

Ohja dat kan ik inderdaad niet zo goed zien. Hoezo wil je dit eigenlijk weten? :slightly_smiling_face:

hourglass met minder taille gok ik

een peer

Why de fuck zou dit je boeien

Maar daarbij gaat het juist om de verhouding tussen je taille en heupen/schouders.

ja, maar is dat dan geen appel? haha

Als je figuurtype de peer is, zit er meer gewicht aan de onderkant van je lichaam dan aan de bovenkant. De onderkant is vaak breder dan de bovenkant, dus ook de schouders worden hier meegerekend.
Dat houd dus niet in dat peren kleine borsten hebben, want peren kunnen wel grote borsten hebben. Maar kijk naar wat breder is, jouw bovenkant of onderkant.

wat een vriendelijke reactie zeg !

ik doe dit omdat als er fashion advies word gegeven word er altijd gepraat over lichaamstypes zoals zandloper , peer, appel, etc en ik weet echt niet wat ik heb en dat kan ik zelf erg lastig zien dus ik dacht misschien kan ik het hier vragen !! bedankt voor de intresse

Ik denk ook een peer inderdaad! En ik snap dat je het wilt weten hoor, ik zit er zelf ook altijd over te twijfelen. (;

ik denk persoonlijk een ‘vaas’, subtype van de zandloper
(dus een zandloper met taille, maar niet wespentaille maar meer een ‘langere’ iets minder dunnere taillen)

Je kan het moeilijk zien als je schouders er niet opstaan xd