Welk kleurentype ben ik

Welk kleurenptype ben ik ik?
Ik zit al de hele tijd te kijken en kom er niet uit, graag wil ik dan jullie kijk erop weten wat jullie vinden. Je kan kiezen uit een zomer, herfst, lente, winter type. Ik denk dat ik geen winter ben. Hier is een foto van mij en ik heb groene ogen. Dit is namelijk niet te zien.

http://i43.tinypic.com/2ytwy1h.jpg

Herfst vind ik, geen idee waarom.

Ik neig naar lente of herst. Herfst omdat je huid een redelijk warme ondertoon heeft, maar lente omdat deze vrolijke kleurtjes je erg goed staan! Toch denk ik dat een andere kleur oogschaduw beter was geweest, omdat deze niet echt past bij de natuurlijke kleur van je lippen (:

ik dacht ook gelijk aan de herfst !

Ja klopt als ik zo achteraf kijk haha maar heb nooit make up op. Was foto’s maken met een vriendin. Hmm ja ik denk ook herfst.

Ik denk eerder aan lente als ik je foto zie, maar qua haarkleur enzo meer herfst.

Up ? Nog meer mensen

geen herft… ik heb rood haar en bij mij passen bruine tinten
het beste en dat is meer herft, denk zelf dat je meer lente/zomer bent

volgens mij is het zo (weet niet zeker)
zomer: rood oranje geel
winter: wit, zwart,
herfst: bruin
lente: licht blauw, roze

er staan toch heel veel testen op het internet waarbij
je kunt achter komen welk type je bent?

Een vrouw heeft bij mij gekeken naar wat voor kleuren mij goed stonden, maar dat deed ze gewoon door lapjes stof onder je gezicht te houden en dan moet je kijken naar je ogen/huid (:
En dan zie je vanzelf welke tinten je staan! Nouja, ik zag het bij mezelf door haar hulp maar misschien als iemand anders meekijkt? (:

hmm ja klopt donkerblauw en turkoois staan me goed rood ook. Minder zwart denk ik.

Toen ze dat bij mij deden kwam eruit dat elke kleur me staat :’) gelukkig was dat gratis, maar dat was echt best wel onzinnig.

OT: Lente denk ik.

Winter. En dan bedoel ik dus grijstinten, zwart en wit. En als makeup draag ik vooral naturel dus bruin en zwart. Maar ook wit als highlights xD
Ik heb blauwe ogen, dus die springen er mooi uit als ik weinig kleur draag =)

Ik een wintertype ? hmm daar dacht ik juist zelf niet aan, waarom jij wel?

Ik denk dat dat kastanje bruin of roodbruin je echt super leuk zou staan!

Ik mag hopen dat de ts na 2 jaar de goede kleuren gevonden heeft :’)
waarom up je dit? ^

Lente of herfst. Zéker geen winter.

topic van 2012. :hammer: