welk kleur oogpotlood is mooi bij kleine blauwe ogen?

welke kleur is het mooist bij kleine blauwe ogen

Uh, zwart/ donkergrijs?

Geen zwart doen!
Ik heb ook kleine blauwe ogen (spijtig he?), en zwart is té benadrukkend. Een beetje middelkleur van blauw is wel mooi (niet donker, niet licht bedoel ik) en als je toch donker wil, ga dan voor een donkerblauw en geen zwart (;

maakt dat je ogen niet klein

Zilver-achtig , of blauw/groen op het waterlijntje of net eronder :slightly_smiling_face:

Oh, en dan op je waterlijn witte eyeliner :stuck_out_tongue_winking_eye:

lichtpaars.
paars laat blauwe ogen uitkomen,
lichte kleuren maken je ogen wat groter :slightly_smiling_face:

Zilver, lichte kleur blauw, lichte kleur groen

NIET donker. dus niet zwart of bruin of donkerblauw
Dan maakt t nog kleiner
En doe lichte oogschaduw
das mooi by kleine blauwe ogen

Bruinig goud, volgens de Ici Paris mense, dat laat je ogen nog meer spreken. Of een andere warme tint. De geen groen/geel/blauw etc, dat staat mooier bij mensen met bruine ogen.

Zwart , of donkerbruin!
+ als je een lijntje onder doet , zou ik het net onder je wimper rand doen , niet (in principe) in je oog

Dan lijkt je oog ookal groter , als je het net onder je winperrand doet,ook kun ze het een beetje nr buite laten uitlopen (als je onder en boven n lijntje doet) beetje dat cleaopatra idee , alleen dan wat subtiler haha :wink:

Vriendin van mij heeft dit probleem ook , die doet dit altijd , waardoor het niet echt opvalt!

x

Even een vraagje sorry;
welke kleur is mooi bij groene grote ogen?

Groen vind ik altijd mooi met paars, of aardetinten
Ik heb zelgf ook blauwe ogen.

ik heb ook blauwe ogen ik gebruik zelf meestal blauwe oogschaduw en sinds kort ook blauwe vloeibare eyeliner en paarse zal wel ff een foto posten :wink:

hier nog ff een plaatje:

http://i53.tinypic.com/a3mvps.jpg

Ik vind bij blauwe ogen een lichte kleur paars/lila heel mooi staan!

Ik zou grijs doen

Ik dacht juist goud/bruin tinten, dan lijken je ogen nog blauwer. Ik vind kleuren als blauw, lila etc. sowieso niet mooi dus gebruik ik, als ik dat doe altijd goudbruin.

Blauwe ogen: Bruin tinten maken je ogen blauwer, dus warme tinten iig. geen blauw, groen, paars…
Groene ogen: Warme tinten en paars, paars maakt groene ogen nog groener
Bruine ogen: hier kan alles bij…

donderblauw kohpotlood van essence, die gebruik ik vaat. met een bruine mascara of gewoon niet te veel zwarte, en witte glittertjes oogschaduw. allemaal essence.

Ik vind dat als je kleine ogen hebt en je doet goud op, dat het er van een afstandje uitziet alsof je de hele nacht ervoor hebt zitten janken xD