welk kleur haar?! kom maar op met de ideeen :D

hey allemaal

ik wil me haar gaan verven en zit te denken aan rood of roodbruin zoals jenny van omnia het heeft [profiel foto]
het is de bedoeling net als haar mijn haren later te gaan invlechten met net zulke dreads… nu ben ik op zoek naar leuke ideeen

ik heb zelf een redelijk lichte huid en sproeten ben ven mezelf donkerblond maar op het moment zijn me haren licht blond net geen wit geverfd
ik vraag me af of dit dan wel zou kunnen

en als je ze hebt het liefst de kleur nummers en het merk er bij gooien
met foto ofzo

iemand leuke ideeen? andere ideeen zijn natuurlijk ook welkom

groetjes LysDeLyca

Doe rood :grinning: dat staat denk ik supermooi met sproeten ^^
(zonder ook hoor)

heb je een foto van jezelf?

ja ik zal er even een toevoegen
uhm es kijken ben net nieuw hier dus :stuck_out_tongue:

http://lizmaassen.hyves.nl/album/55513723/ik_zelf_A/bEzc0Ka3/fotos/1205049777/0/t3t-/

zat ik ook al aan te denken maarja welke kleur er zijn zo veel kleuren rood…
maar alle ideen zijn welkom hou wel wat van iets extremer :wink:

jah die zie ik dus niet, maar ik vindt zwart wel mooi

ik zie dat de link niet pakt dus ik geef me hyves wel even dan kan je me profiel foto kijken http://lizmaassen.hyves.nl/

L’oréal Preference 4.5?

hoop dat deze link het wel doet(A)

http://94.100.120.31/1205000001-1205050000/1205049701-1205049800/1205049777_5_t3t-_1.jpeg

jeej hijj doet het mar dat is dus een foto van mezelf
ben benieuwd met welke ideeen jullie komen :grinning:

ik denk dat rood haar je wel staat, maar vind blond mooier!

ik vind blond ook leuk staan!

oja, jij hebt niet zo een donkere huid dus als je zwart haar neemt lijk je wel een stuk bleker. Bruin daar in tegen zou wel mooi zijn.

ik heb zwart al eerer gehad dat viel wel mee hoe bleek ik werd :slightly_smiling_face: ivm de sproeten
alhoewel je ze niet kan zien op de foto ><

rood staat vast wel mooi (blond trouwens ook), alleen zou ik uitkijken dat je het niet te donker verft, anders wordt je er erg bleek van (heb ik ervaring mee:P)

ik denk dat rood haar je wel staat (:

gooi eens fotos er bij neer mocht je wat vinden

Ik zou als ik jou was roodbruin nemen , bijv. kastanje bruin ofzo!
Want ik heb zelf ook een best bleke huid en sproejes en ik vind (persoonlijk) dat rood dan snel té staat , dat je dan noog bleker word (heb er ervaring mee)
& Rood is een kleur die snel uit je haar gaat , na een paar keer wassen is ie al minder, als je roodbruin neemt dan gaat ie minder snel uit je haren , en ik vind het persoonlijk mooier :slightly_smiling_face:

Maar je moet het zelf weten ntuurlijk haha,
ik ben zelf net op kastanje bruin overgestapt , en ik ben er erg blij mee!

Succes!

Ik de kleur die je nu hebt, heel leuk staan (:

Ik denk dat kastanje bruin jou super zou staan , denk dat je dan zelf ook minder bleek lijkt , warmer in je gezich of hoe je het moet zeggen (doe de kappers opleiding , dus verf elke week redelijk wat mensen haha )

Mr ben benieuwd wat je doet !

jij lijkt op zo’n zangeres