Welk huiswerk moet jij maken?

Voor morgen moet ik Franse woordenlijsten leren en ik moet opdrachten maken… Heb er echt totaal geen zin in, maar ik ga na het eten toch maar even beginnen eraan. Wat moeten jullie nog allemaal voor huiswerk maken?

Ik heb over 5 weken examen, dus ik moet gewoon voor elk vak leren. Maar vandaag ga ik oefenen met Franse teksten en samenvattingen maken voor biologie. =P

Wow, dat is wel heel zwaar… Ik moet er niet aan denken! :nauseated_face: Succes.

40 opdrachten voor wiskunde, 2 blz frans vertalen, engels leren, nederlands 3 opdrachten maken. Allemaal voor morgen -.- Ja voor wiskunde loop ik achter omdat ik ziek ben geweest, niet dat ik ineens 40 opdrachten in een keer op krijg ofzo haha.

Ik moet heeeeel veel leren voor aardrijkskunde & scheikunde, maar ik snap van dit hoofdstuk van aardrijkskunde vrijwel niets. -.-

30 Wiskunde opgaves, en 10 opgaves natuurkunde.

scheikunde hoofdstuk maken, voor m’n herkansing.

Nu nog een keer… :crazy_face: :woman_student:

Engels pw leren, wiskunde huiswerk, biologie huiswerk, scheikunde huiswerk, muziek huiswerk en levensbeschouwing alvast samenvatten
yay

1,5 hoofdstuk economie maken/doornemen
5 opdrachten wiskunde
paar pagina’s Nederlands huiswerk maken
Engels huiswerk maken

Dat was het xD

kunstgeschiedenis.

NIKS.
godzijdank.

over 5 weken examen, dus ga maar eens n keer beginnen met leren, ohyeah wat heb ik daar toch zin in!

muziektheorie, geschiedenis, godsdienst en engels

3 CKV verslagen.

Partyyyyyyyy.

Wiskunde een paragraaf.
Natuurkunde 15 opdrachten ofzo?
Dingen lezen voor gedragsproblemen.

Nederlands.

Is even kijken…

Voor morgen:
# Nederlands ~ Maken opdracht 1,2 en 3
# Engels Cambridge ~ Voorbereiden ‘Debate’ + maken bladzijde 31 1,2,3 en 6.
# Frans ~ Maken 13 en 14 + Leren Pages Jeunes 1,2 en 3.
# Wiskunde ~ Maken 38 en 39
# Tekenen ~ Twee afbeeldingen van kleding meenemen

LANG LEVEN SCHOOL!

Voor Maatschappijleer 1 hoofdstuk samenvatten
voor maatschappijwetenschappen hoofdstuk 3 maken
voor Engels 3 opdrachten maken
Voor ckv 1 verslag maken
en dan eigenlijk ook nog aan levensvisieboek werken

Tegen na de vakantie, volgende week maandag dus moet ik 5 paginas engelse vocabulary leren + een samenvatting van m’n hele cursus geschiedenis :open_mouth:

Voor morgen moet ik twee hoofdstukken anw leren, 30 wiskunde sommen maken, één paragraaf latijn vertalen, een so latijn over een tekst die we hebben behandeld voorbereiden, een boekje voor letterkunde lezen en 30 bladzijdes kunstgeschiendenis leren. :frowning_face: