Welk cijfer zou jij het leven geven?

Heey heey,

Ik heb hier geen topic over kunnen vinden, als die er wel is, is deze nutteloos.
Nou, de titel zeg het eigenlijk al; welk cijfer zou jij het leven geven? En waarom?
(Ben nogal een onzeker, nieuwsgierig type, die graag wil weten wat andere mensen overal/ervan denken.)

Ik geniet wel van het leven maar heb soms wel wat minpuntjes.

wow moeilijk ik heb mij ups en downs overall een 6,5 denk ik. En dat verandert nog wel als ik een beetje uit deze sleur ben waar ik nu in zit:p

Okee, nou heel veel succes dan om uit die ‘sleur’ te komen!

6,5. dit is echt gemiddelde, hoe ik me nu voel is een 4.

Een 6,5 gemiddeld.
Maar tijdens momenten waarop ik het allemaal niet zie zitten (als de studie niet goed gaat en ik het idee heb dat ik volledig ga falen in de toekomst en bla bla) een 4.
Maar nu een 7 want het is weekend en ik heb eventjes geen stress. (:

7 op dit moment. Vorig jaar was 't veel leuker op dit moment.

9

ATM een 1. Zit vol stress en zie echt even de hoop niet meer.

een 6

een 9. Het gaat gewoon goed met me, op alle vlakken. :slightly_smiling_face:

Op 't moment een 8, maar over het algemeen een 5/6.

Een 7,5 denk ik :slightly_smiling_face:

Ben overal wel tevreden mee: familie, liefde, opleiding etc. Soms wat minpuntjes, anders was het zeker een 8,5 geweest

een 3.

Een 7

Op dit moment 1

Hmm… gemiddeld een 5.5 denk ik… Ik heb zo m’n dagen, de ene dag zou ik het een 7 kunnen geven, als mijn liefdesleven goed gaat en ik de hoop overal erin zie. Maar op andere dagen als ik me weer waardeloos voel oid is het een 4.

Een mager zesje. Misschien een 5. Opzich gaat het wel goed op school. Maar in het sociale leven wil het nou ff niet lukken…

Hmmmm, nu zitten mijn ouders in een scheiding dus alles verandert even en ik heb ook heel veel stress door school dus ik denk een 7, omdat het toch heel veel erger kan. Soms voelt het als een 9 en soms ook als een 4, het ligt eraan.