Welk cadeau moet ik kiezen?

Hoi allemaal!

Ik heb een beetje een probleem, morgen is mijn vriend jarig en ik weet nog steeds niet wat ik hem moet geven. En aangezien hij zelf ook niks weet, heb ik maar bedacht om hem iets leuks voor met ons tweeën te geven. En nu ben ik tussen 2 dingen aan het twijfelen: een high tea of een actie waarbij je eerst uit eten gaat en daarna naar de film. Ik vind de high tea origineler, uit eten + film is een beetje afgezaagd, maar volgens mijn ouders en zusje is een high tea meer een meisjesding, en niet zo leuk om met je vriend te doen… Dus nu weet ik het niet meer! Wat vinden jullie leuker? Alvast bedankt!

En ja ik heb dit ook in het officiële topic gezet, maar daar kreeg ik geen antwoord.

ik zou tog gaan voor de high tea!
uit eten en naar de film klinkt zo ‘‘dating achtig’’

Dankjewel voor je reactie!
Nog meer? Ik heb echt hulp nodig haha :’)

je kunt ook zelf een bon maken, zodat hij tussen die twee kan kiezen. En vervolgens kun je dus die andere bon gaan kope :slightly_smiling_face:

je kan hem ook als verrassing ergens mee naar toe nemen, met de trein naar een stad en daar bijvoorbeeld eten of iets. Maar het is een beetje kortdag denk ik. Of ik zou uiteten gaan en daarna wat anders doen dan de film? die combinatie is namelijk wel een beetje afgezaagd ja.

ik zou allebei niet doen eigenlijk. het is allebei een beetje on-orgineel/saai…

Ik denk dat je uit eten en film moet kiezen.
Het klinkt afgezaagd, maar het is voor jullie iets nieuws!
High-tea vind ik meer iets om met je vriendinnen te doen.,
Succes!

Nog een upje dan maar =)

idd high tea meer iets voor vriendinnen haha

Ik zou ook kiezen voor het eten en film.
je kan gewoon een leuk en orgineel restaurantje kiezen,
dan is het niet meteen afgezaagd

Ik zou voor het etetje met dr bios gaan, high tea vind ik idd meer ets voor meisjes. denk dat hij de “mooiheid” van een high tea niet ziet, maar alleen aan het eten denkt :3. Gefeliciteerd alvast!

Uiteten en film. High tea inderdaad meer meiden ding.

Of high tea en daarna bios? ;p

Dit was dus ook wat ik dacht.

high tea is meer zo’n vriendinnending…