welk bijbaantje

nou ik ben 17 jaar en ik zoek werk nou is het probleem op zaterdag kan ik nie werken want zit met sport ( ja zou opzich 2 zaterdagen in de maand kunnen ) dus het liefst een baantje dat vooral na school is, hebbe jullie enige ideeen?

alvast bedankt groetjes

Supermarkt, callcenter, promotiewerk.

Kwestie van googelen :slightly_smiling_face:

tja maar het nadeel is de meeste winkels die nemen mensen voor een bijbaan alleen aan als ze ookd e zaterdag kunnen werken maar ik heb dan wedstrijden :S

Zoals ik al zei, supermarkt, callcenter, promotiewerk… :pensive:

Je hoeft niet in een kledingwinkel te gaan staan, die zoeken mensen voor koopavonden en in het weekend.

En als je 2 Zaterdagen in de week wel kan werken kan je dan toch ook werken?
Meestal zijn supermarkten en callcenters best flexibel en kan je gewoon de uren
doorgeven dat je wél kan werken en plannen ze je ook op die uren in.

callcenters, dat verdiend vrij goed toch?

mcdonalds:rocker:

ja dan zit je tot midden ind e nacht denk hea haha:P

Ik werk bij de albert heijn en je kan gewoon op zo’n formulier je beschikbaarheid aangeven.
Ze hadden bij mij bijvoorbeeld iemand nodig voor maandag vijf tot acht en vrijdagmiddag… Zaterdag kunnen de meeste mensen wel, dus ze vinden het vast niet erg als jij op zaterdag niet kan.

Ik zou wel snel solliciteren, want er zijn nu veel open plekken doordat mensen gaan studeren en geen tijd meer hebben voor een bijbaantje.

ik werk bij snackbar. zj houden gewoon rekening met schooltijden en sport. als je een dag sport hebt word je dan niet ingeplant.

http://forum.girlscene.nl…topic/list_messages/83271

Tadaaa!

zoekfuctie