Welk behang is leuk.. ??

Help! We zijn verhuisd en mijn zolderkamer moet nog behang krijgen, maar ik weet helemaal niet wat voor behang ik wil! Ik hou wel van roze, bordeaux of barok behang maar ik heb geen idee hoe ik het wil enzo!
Iemand leuke ideeën?
Ik heb een twijfelaar met een witte bedrand (is geverfd), die is best hoog en het is antiek. En ik heb een donkerblauwe vloerbedekking…

help me haha ;p

ga naar de praxis of gamma,
daar hebben ze genoeg behang.

Ik zou voor wit gaan, dan kan je je kamer zelf altijd nog aanpassen qua kleuren en dan heb je ook niet de kans dat je je behang een keer zat bent.

Wit met witte meubels staat niet zo leuk haha!

lichtblauw met lichtgroen
of lila

gewoon lichte maar wel mooie kleurtjes en dan bijvoorbeeld een muur gekleurd en een muur wit. ik heb ook een zolderkamertje en dat moet je niet te druk maken anders lijkt het alleen maar kleiner

lichtblauw met lichtgroen
of lila

gewoon lichte maar wel mooie kleurtjes en dan bijvoorbeeld een muur gekleurd en een muur wit. ik heb ook een zolderkamertje en dat moet je niet te druk maken anders lijkt het alleen maar kleiner

een muurtje behangen en de rest wit misschien??
Pip behang is leuk maar een barokprintje met lichtblauw is ook leuk !
Succes :slightly_smiling_face:

mijn behang is leuk :grinning:

Welk behang heb je? ;p

Pip Studio Behang!
Echt lovely

Maar pipbehang is toch heel duur? ik mag maar tot de 15 euro gaan per rol…

pipbehang is wel redelijk duur ja. Ik zou gewoon voor iets egaals gaan denk ik, beetje licht kleurtje ofzo, waar je niet al te snel op uitgekeken kan raken. Overigens kan wit met witte meubels wel staan hoor (: dan kan je juist met accessoires je kamer wat kleur geven, en dat kan je nog altijd veranderen ook! (:

Ze hebben ook bij praxis en gamma behang dat een beetje lijkt op Pip en je kan allemaal kleine stukjes meenemen daar en kijken wat je het leukst vindt.

Ik heb witte muren (geverfd) en witte meubels (wel met een soort van houten bovenkant) en dat staat wel leuk hoor :grin:
't Is heel licht en open (:
Ik heb gewoon veel kleine dingetjes neergezet in een bepaalde kleur, zoals blauwe kussentjes, blauw dekentje, grotendeels blauw schilderij, blauwe lamp, …
Dat kan je ook makkelijk vervangen; als je een kleur beu bent moet je niet weer gaan schilderen / behangen, gewoon nieuwe details :grin:

nou, bedankt voor de tips haha. ik heb grijs behang gekocht met zilvere tekentjes! is best leuk :grin:

why not?

Ik heb in mijn kamer witte meubels, (wit bureau, witte stoel, wit bed, witte kast, witte kaptafel) Allemaal zelf wit geverfd.
Het behang is barok grijs en de vloer is lichtgrijs. Zo knallen mijn witte meubels er lekker uit! Om het wat ‘warmer’ te maken heb ik een bordeaux rood dekbed, op mn witte stoel is de kussen bedekt met bordeaux rood.
Ben zoo trots op mn kamertje! :slightly_smiling_face:

Ik vind het wel mooi als je een bruin behang hebt met witte meubels.

Beige, of heel lichtbruin

Ik zou wit-grijs achtig doen, met in relïef een barokprintje (dat in dezelfde kleur is)

Of alles wittig, en één muur zo;

http://www.pipstudio.com/uploads/ARTICLES/articles/big/1/5896_3891_31032010_1550.jpg

Dat is behang van pip :grin: