Welk artikel vind jij TYPISCH Girlscene?

Hey meiden,

Ik ben bezig met een kleine opdracht voor school. Ik maak een kleine analyse van alle inhoud die Girlscene maakt. En nu ben ik heel erg benieuwd wat JULLIE typisch Girlscene vinden op de homepage. Als jij aan Girlscene denkt, aan wat voor soort artikel denk jij dan?

Let me know! :slight_smile:

lijstjes

Een artikel over de Kardashians

Misleidende titels.

OMG: JE RAADT NOOIT WELKE KARDASHIAN-ZUS DIT EN DAT HEEFT GEDAAN!1!!!11!

Tegenstrijdige artikels:
op maandag: brunettes zijn het knapst
op dinsdag: iedereen is knap en het maakt niet uit hoe je eruit ziet
op woensdag: blondines zijn knapst

beetje overdreven maar je snapt wel wat ik bedoel.

Zoveel inhoud hebben de girlscene artikelen niet :’) Vooral clickbaits, Kardashians, lijstjes, mannen-vinden-dit-en-dat-knap en de rest wat hier al gepost is.

De grootste faal is nog steeds dat spelling artikel, dat mensen iets anders uitspreken dan zou moeten of zo :’)
Edit deze: http://www.girlscene.nl/p/12860/40_woorden_die_verkeerd_worden_uitgesproken

Oh god ja, dat artikel, te erg voor woorden :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahaha, zo herkenbaar jullie voorbeelden! Dankjulliewel! :slightly_smiling_face:

Oké andere vraag:
Welk artikel van Girlscene vindt jij het beste/leukste artikel dat ze ooit hebben geschreven?

Ik vond het altijd leuk toen ze op de vrijdag zo´n friday night snack deden, en het dan ook nog zelf maakten. Maar dat ik ook alweer een aantal jaar geleden.

Ik vind de gekochte outifts door de reactie gekocht wel leuk!

De ‘Show je kamer’ artikelen

Ik vind de Streetstyle reports altijd het leukst. Er is er dan niet één die er daarvan uit springt verder.

Het is niet de bedoeling dat je hulp vraagt voor je huiswerk voor school. Dus hier gaat een slotje op.