Weleens vreselijke ruzie met je vriend?

Hoi!
Even een vraag aan jullie :wink: gewoon uit nieuwsgierigheid.
Hebben jullie wel eens vreselijke ruzie met je vriend gehad?
Dat er echt geschreeuwd werd?
En zo ja; waarom? en is het weer goed gemaakt/gekomen?

Met mijn ex heb ik weleens heel erge ruzie gehad omdat ik volgens hem te veel over hem wou beslissen, terwijl ik vond van niet. Uiteindelijk heeft hij gezegd dat hij te overdreef en toen was het weer goed na een week.

Nog nooit gehad gelukkig, ik denk dat we dat sowieso niet kunnen, ik kan niet schreeuwen naar hem, en hij is daar sowieso te soft voor. :’)

Ja best vaak eigenlijk maar het is altijd goed gekomen hihi.
Als we elkaar beloven geen ruzie meer te maken komt er juist weer ruzie als we dat niet doen niet echt raar.

Ja, alleen dan niet met schreeuwen. De reden was de manier waarop hij mij behandelde en mij liet voelen en hoe hij met andere meisjes omging. En over zijn leugens, bedrog en verraad.

Jep, geschreeuw, gevloek, geblér alles erop en eraan.

Ik heb ook het gevoel dat we elkaar de laatste tijd een beetje zat zijn zeg maar…

Nog nooit gehad, maar ik heb ook nog niet zo lang met mijn vriend, nu bijna 5 maanden. Dus misschien komt het nog als we wat langer met elkaar hebben xD.

Nee, gelukkig niet zeg.

En dat noem je je vriend? Of is het inmiddels uit?

Nee, het is al een jaar en 3 maanden mn vriend. Kan niet zonder hem, en blijf dus alles pikken. Ik weet het is laf, maar hij is nou eenmaal degene waar ik echt omgeef. En ooit dringt het wel tot hem door.

Je hoopt dat het ooit tot hem doordringt. Het klinkt echt niet positief, er zijn veel leukere jongens op de wereld:).

Haha nee, maar hij is niet altijd zo, en als het goed gaat is het perfect… Dus daar pin ik me opvast… Veel gehuild en alles, maar het help niets. Dus dan maar accepteren.

ja, die ruzie hebben wij vannacht nog gehad, nu voor de 2e keer met echt schreeuwen en alles erbij
hij allemaal duwen, ik terug duwen, pff…
wat een drama

edit: 3e keer. :blush:

Mwa valt mee
weleens om hele kleine dingetjes
ruzie’s zijn er ook om te leren… & dat is echt niet erg

niet echt zo’n ruzie…
wel veel te veel ruzie… =(( ik waardeer m niet genoeg, kan me slecht in hem verplaatsen, geef 'm niet genoeg aandacht…
bijv. op stap, dan ben ik veel met andere mensen (jongens vooral), en dan krijgt ie dus niet zoveel aandacht… en hij is heel gesloten en daar kan ik niet zo goed tegen (ik wil weten wat er aan de hand is enzo) en daar dramde ik iets te veel op door (maar nou hebik wel geleerd om te accepteren dat ie zo is…)
nou hadden we gisteren ‘ruzie’(hij wasboos), omdat ik bij z’n broertje een film ging zoeken en toen nogal lang weg bleef… ;( en nou heb ik m’n laatste kans gekregen… of nja… nog een kans gegeven, maar hij heeft er niet zoveel hoop meer op… =
hebben jullie niet nog wat ideeën/tips/andere dingen om 'm te laten zien dat ie wel gewoon topprioriteit is en dat ie geweldig voor me is en ik echt om 'm geef en zo…

We hebben slechts 2 grote ruzies gehad, verder gelukkig niet. En de onderwerp vertel ik niet graag.

wow … wat herken ik me in jou zeg ;’(

Nouja, als je hem niet waardeert kun je er gewoon beter mee stoppen toch?

ik waardeer 'm wel :open_mouth: heel erg!
ben alleen niet zo goed in dat te laten zien…

Ohzo. Ik heb ook moeite om zulke dingen in het echt te zeggen. Maar waarom werd hij eigenlijk boos dat je te lang bij zijn broertje bleef? Ik zou hem een brief schrijven met alles wat je dwarszit, dan begrijpt hij het misschien beter en dan kun jij het makkelijker vertellen:).