Welcome home! (thuiskomst van vakantie)

Welcome home!
Voor mijn ouders, die 5dagen op vakantie gaan, wil ik een ‘welcome home’ iets doen. Maar ik weet niet precies wat.
Het is voor het eerst dat zij samen op vakantie gaan en ik en mijn broer thuis blijven. Dus het is natuurlijk ook heel spannend voor hen. Want; zou alles wel goed gaan?

Dus, wie heeft er een leuk idee? (:

Het huis schoonmaken.
*mijn moeder zou dat leuk vinden hahaha*

spandoek maken :metal:

Nou…

• je kan leuke kleurige ballonen ophangen
  • Hangt er an af hoelaat ze thuis komen maar bijv. ze komen 's middags thuis en dan moeten ze koken enz. dus ik zou 's middags hun lekker verwennen met bijv. ( stok) broodjes, salades en cake als dessert en dan ook 's avond iets makkelijks ( o.a pannekoeken, omelet, pizza, macaroni met saus) en iets lekkers!
  • Als je moeder bijv. van chocola houdt dan doe je een groot bord op de tafel met lekkere chocolaatjes of gewoon brokken enz., dat heeft ze vast gemist! of gewoon iets anders dat ze lekker vinden.
  • mooie bloemen in een vaas!
  • Je kan mensen ( hun vrienden,familie) uitnodigen voor een gezellig avond
  • film kijken met popcorn erbij =)
  • Allemaal kleine cados geven!

xx succes!

ze komen om 13.00uur thuis. en me moeder houdt helaas niet van chocolade.
maar bedankt voor die hele waslijst (:

wat ik nu sowieso al wil gaan doen:
huiskamer cleanen en die kleurig ballonnen lijken me ook leuk!

Ze gaan maar 5 dagen weg? Zou er nou niet een heel circus van maken.

Ik zou gewoon een taart bakken ofzo?

Dat was ook mijn eerste gedachte. Straks geef je ze het idee dat jullie niet alleen kunnen zijn en gaan ze nooit meer samen op vakantie :'3

Gewoon het huis schoonmaken.

Ja, ik weet dat het maar 5dagen zijn. Maar ik zou het zelf ook ontzettend leuk vinden als ze dat voor mij zouden doen. Altijd leuk thuiskomen, toch?

Mijn zus en moeder gingen 3 dagen naar Kopenhagen en toen heb ik nog een spandoek gemaakt voor op schiphol haha.
Ik zou gewoon het huis beetje opruimen, zorgen dat er iets in huis is voor het avond eten en een zak chips voor als ze terug zijn ofzo. En verder vlaggetjes ophangen haha.

Ja, mijn broer heeft nu autorijlessen. Als hij nou al kon rijden konden we ze ophalen @ schiphol. (oh ja, trein is ook een mogelijkheid…)