Wel squirten, geen orgasme

Hey meiden,

Ik heb even een nieuw account aangemaakt om deze vraag te stellen:
Als ik mezelf bevredig, squirt ik (kom ik klaar), maar dan krijg ik geen orgasme. Op internet staat overal dat squirten beschouwd wordt als het hevigste orgasme dat een vrouw kan hebben, maar ik voel helemaal niks. Het is ook zo dat ik buiten squirten normaal alleen een orgasme krijg (dan squirt ik dus niet) als ik over mijn clitoris wrijf, maar dat duur dan maar 5 seconde ofzo en is niet heel bijzonder. Is dit normaal of is mijn lichaam raar?
Ik hoop dat jullie dit herkennen, of hier wel eens wat over hebben gehoord, zodat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.

xx Marion

nou voor zover ik weet kun je inderdaad ook squirten zonder dat je een orgasme hebt.
dus zo raar ben je dan niet.

^^ Volgens mij is dit gwn waar x

dit begrijp ik niet helemaal.
maar het is normaal dat je een orgasme krijgt door het wrijven over de clitoris,
de meeste vrouwen komen niet klaar van het vingeren zelf (en dan heb ik het echt over de vinger in je vagina)
een orgasme duurt ook niet heel lang, volgens mij is 5 sec redelijk normaal.
ik denk niet dat je lichaam raar is :wink:

Ik denk dat je nat zijn en squirten door elkaar haalt.

Je kunt inderdaad gewoon squirten zonder klaar te komen, dus je lichaam is niet raar.

Ik denk dat ze wel weet wat het is, want anders begint ze hier toch geen topic over?

Maar je kunt gewoon squirten zonder klaar te komen hoor

dit dus. bij squirten komt er serieus iets uit je vagina wat lijkt op de zaadlozing bij een jongen.

Ik snap het verschil tussen klaarkomen en een orgasme krijgen niet? :flushed:

Er is geen verschil, als je klaarkomt heb je een orgasme, het is hetzelfde haha :slightly_smiling_face:

Het is heel normaal.

Je squirt wanneer je gspot wordt gestimuleerd, bijvoorbeeld door jezelf te vingeren. Als je niet vaginaal klaar kunt komen, kan het nog steeds voorkomen dat je squirt. Echter zal er inderdaad geen orgasme dan voorkomen.

Wanneer je je clitoris stimuleert en klaarkomt squirt je niet, doordat je op dat moment je gspot niet stimuleert.

Niks raars, heel normaal.
Dit soort dingen verschillen heel erg per persoon :wink:

/

Als mijn vriend in mij is squirt ik, de laatste keer twee keer een vrij grote plas, op het matras waren dus 2 grote plassen. Ik schaamde mij dood, dacht dat ik mijn urine niet heb kunnen inhouden… Vriend vond het geil, ik vond het verschrikkelijk. Is er een manier om jezelf in te houden en niet te squirten? Want ik voelde niet dat het ging komen en kwam gewoon opeens, bij een orgasme voel je namelijk duidelijk dat je een hoogtepunt bereikt en kan je jezelf er wat op “voorbereiden”.

Ga voor de daad naar de wc, dan weet je zeker dat het geen urine is

HAHAHAH held.

OT. Ik heb geen idee. Ik heb ooit een keer gesquirt/d en mijn vriend vond het zo geil, dat hij hoopt dat het elke keer nu gebeurt.

Er is wel degelijk verschil tussen klaarkomen/orgasme en squirten/zaadlozing bij jongens. Omdat het bij mannen vrijwel altijd tegelijk gebeurd - het klaarkomen en de zaadlozing - wordt dit als hetzelfde beschouwd, maar het schijnen twee losse ‘fenomenen’ te zijn en ze hoeven dus niet tegelijk plaats te vinden :flushed:

Je kunt het een hebben en het ander niet. Zelf herken ik me er wel een beetje in, want ik squirt ook, maar bij de clitoris is het gevoel ‘intenser’

Voelen jullie dus ook niet het moment wanneer je gaat squirten? Bij mij gebeurd dat zo opeens en ik voel er eigenlijk ook niet veel bij gwn opeens oeps een plasje haha

Haha ja, soms gebeurd dat bij mij ook zo :cold_sweat: Maar het is wel altijd fijn :wink:

Mij lijkt dat echt raar man. Ineens een kanonschot uit je vagina en alles zit onder.

Mannen vinden het geil.