Wel opgeilen maar geen seks?

Nee ik ben geen troll, dit is m’n anonieme account.

Oké ik heb dus sinds kort een vriend en ik slaap daar vrijwel iedere week. Er gebeurt sowieso steeds wel meer (waar ik geen problemen mee heb), maar seks ben ik voor mijn gevoel echt nog niet klaar voor. Ik voel me daar over mezelf gewoon te onzeker voor en ik ben gewoon een schijterd. Ik vind handwerk etc nu nog eng genoeg, zeg maar. Anyway, dat weet hij wel min of meer en ook al is het obvious dat hij het wel zou willen, hij dringt niet aan ofzo. Af en toe een flauwe opmerking maar goed, daar blijft het bij. :") Nu zat ik me laatst af te vragen: is het eigenlijk niet “gemeen” (van mij dan in dit geval) als ik hem wel helemaal “opgeil” maar dan vervolgens geen seks wil. Ik bedoel, we doen wel aan handwerk etc maar dan is het toch eigenlijk lullig (ha-ha, leuke woordgrap) als je er verder niets mee doet? Ik voel me op een bepaalde manier schuldig daarover, al denk ik dat dat niet zo hoeft te zijn.

Hoe denken jullie hierover?

Ik vind er niks lulligs aan,
hij weet ervan dat jij nog geen seks wil,
dus hij accepteert het wel.

ik vind er niks gemeens aan als je het maar aangeeft dat je nog niet klaar bent voor seks.

Ik heb hetzelfde probleem, het is niet raar of gemeen. Jij bent er niet klaar voor en dat zou hij respecteren. En handwerk is toch ook prima, immers zijn jullie nog niet zo lang bij elkaar.

Nee meid, je bent er niet klaar voor en dat weet hij. Je hoeft je niet schuldig te voelen.

Nou ja, ik heb nooit letterlijk gezegd van “ik wil geen seks atm” maar hij weet wel dat ik alles nog eng genoeg vind op dit moment… en hij zei ooit dat het hem zo leuk leek om een keer samen te douchen enzo maar ik durf dat gewoon echt niet op het moment :") Misschien heel stom maar goed, dat weet hij wel dus hij zal sowieso niet zo maar meer proberen als ik dat niet wil… We hadden er laatst ook een gesprek over trouwens en toen heeft hij echt een miljoen keer herhaald dat hij écht niet iets wil doen wat ik niet wil/durf dus dat ik het dan echt moet zeggen etc… dus opzich.

Ik vind het ook neit lullig hoor. Als jij er nog niet aan toe bent, moet je het ook niet doen. Het is ook niet dat je hem opgeilt en er vervolgens niks mee doet, want je geeft al aan dat je wel aan handwerk doet en dat is ook al heel fijn als ik mijn ex moet geloven.

Hij respecteert het, je hoeft je er niet druk om te maken.

En btw je hoeft niet onzeker te zijn om je lichaam. Mijn vriend zei toen tegen mij : ‘Als ik je dik vond of lelijk was ik ook niet bij je als je je kleren aan hebt’. Misschien heb je er wat aan of niet, nja iig succes meis!

Nou ja, het stomme is… hij heeft me sws al 1 keer helemaal naakt gezien maar dat was in bed + donker dus dat vind ik anders. Hij vroeg toen ook aan me wat dan het verschil was tussen bed/douche behalve het licht maar ah ik weet niet, ik vind dat gewoon anders. Ik voel me er toch nog awkward bij ofzo (helemaal naakt zijn dus) en in de douche is het echt zo met vol licht enzo… en als ik m’n vriend moet geloven, hoef ik ook helemaal niet onzeker te zijn maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Ja heb je ook gelijk in eigenlijk, maargoed wat je niet wil moet je ook niet doen! Jouw lichaam toch? Ja ik durf ook niet met hem te douchen of seks te hebben in het licht hoor daar ben ik ook erg onzeker bij. Denk dat elk meisje dat wel heeft, nouja de meeste!

Dit dus. Je moet niet sneller gaan dan je zelf wilt en als hij je zou dwingen verder te gaan dan jij wilt dan is hij een lul.

Ik vind het heel lief dat jouw vriend en voor openstaat om te wachten. Doe het lekker op zijn tijd die seks komt nog wel en misschien kunnen je iets anders proberen bijvoorbeeld wat je hierboven zegt samen douchen of mondwerk. Je moet het zeker niet gaan haasten als jij er niet klaar voor bent en je vriend wel. Want seks heb je samen!

Ik zou het wel erg vinden als jongen zijnde… je geeft dan hele verkeerde signalen af, alsof je er klaar voor bent maar daarna het afkapt.

Ik zou het lullig vinden als je hem wel opgeilt maar daarna helemaal niks doet. Met handwerk kan je ook een hele hoop leuke dingen doen dus nee, ik vind wat je doet niet lullig voor hem.

Zolang hij weet dat je niet meer wilt, vind ik er niets lulligs aan. Als hij het lullig vindt, moet hij dat zeggen.

Jij bent dan toch ook opgewonden? Dat is net hetzelfde? Bij een jongen zie je het gewoon. Ik voel me niet schuldig als mijn vriend opgewonden is en we kunnen geen seks hebben omdat ik mijn regels heb bv. want ik baal daar even hard van als hij. Het is nu eenmaal normaal in een relatie (Zelfs als je al jaren seks hebt.) dat de ene eens zin heeft als de andere dat niet heeft.

Maar stiekem vind ik eerst samen douchen en dan seks hebben echt een vreemde volgorde :") Of ligt dat aan mij haha. Niet dat dat verder uitmaakt maar toch.

Als jij er niet klaar voor bent, ben je er niet klaar voor. heel simpel! Niks tegen je zin doen en pas doen als je er klaar voor bent. Jouw vriend zal daar respect voor moeten hebben… jouw grenzen moet hij respecteren. Misschien dat hij het vervelend vind dat je hem opgeilt maar het niet ‘afmaakt’, dat hoeft niet direct all the way te zijn, maar ik zou er ook van balen als dat zou gebeuren maar je kan het ook afmaken met je handen of je mond. Niks mis mee hoor! Hij moet jouw grenzen respecteren

Hey ik wist niet dat jij LaManzana was, even offtopic. Maar ja oké ik vind handwerk ook nog eng dus dat durf ik ook (nog) niet altijd hoor :")

Zolang jij dingen niet wilt moet je het niet doen, je moet je niet laten opdringen! Je vriend zal daar echt wel begrip voor hebben en anders moet je daar als koppel wel over kunnen praten toch? Dan zegt hij wat hem dwars zit en jij geeft aan waarom je iets niet wil… dan kun je kijken hoe je dat eventueel gaat aanpakken en dan is alles uitgesproken. Laat je in ieder geval niet opnaaien en doe geen dingen als je het niet wil (:

En ja, ik was LaManzana en dit vind ik creepy want ik weet niet wie jij bent omdat dit account anoniem is. haha!