Wel ongesteld, geen borsten.

Ik moet even m’n ei kwijt hoor. :flushed: Ik ben 9 maanden geleden voor het eerst ongesteld geworden, en loop al een jaar (als het niet meer is) met cup AA rond. Ik ben al 16. Ik zit hier echt mee. Al m’n vriendinnen hebben cup D, ik voel me ook echt niet fijn als we gaan zwemmen of als we de hunkemöller inlopen. Is het normaal als je nadat je al een poos ongesteld bent nog steeds geen borsten hebt?

Ik vind 9 maanden niet zo lang eigenlijk. Dan ben je nog maar 9 keer ongesteld geweest.

Kijk eens rond in je familie, naar je moeder/tante/oma(van beide kanten)want dan kun je ongeveer verwachten hoe groot jouw borsten worden.

wat heeft je moeder voor cup, meestal kan je daar een beetje aan zien wat voor cup jij krijgt.
Verder kan ik je niet echt helpen =p

Heb ik ook. Echt heel kut.

mijn moeder heeft ongeveer de zelfde cup als mij (maar ik heb nu minder door het afvallen) en bij haar is het gewoon voller.
maar dat komt ook omdat ze gewoon zelf ook een stuk voller is dan mij, en als ze ongeveer net zo slank zou zijn zou ze ook niet echt grote borsten hebben.
ik hoop dat ik echt nog meer krijg haha, ik ben ongeveer 2 jaar ongesteld heeel onregelmatig en nu sinds augustus al niet meer en mn borsten doen ook geen pijn als ik er op druk ofzo.

Mijn moeder heeft geloof ik cup C.

Is dat niet gewoon omdat je te dun bent? Ik zag in je bericht naar Sarah dat je 10 kilo was afgevallen? Ik wil me nergens mee bemoeien, maar dat je niet meer ongesteld bent kan best daardoor komen!

Ben sinds m’n elfde ongesteld en heb ook cup A of hooguit een B’tje [ben 17]. Misschien ben je heel dun en dat je daarom niet zo veel hebt? Het is een kwestie van wachten dus. Ik vind het in ieder geval heel fijn, zou het onwijs kut vinden als ik met een D rond zou lopen.

Ehm ik ben al 4 jaar ongesteld en ik heb ook AA dus ik weet niet zeker ofhet nou echt iets met ongesteldheid te maken heeft :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar volgens mn moeder kreeg ze pas borsten op der 40ste haha dus ik moet ook nog even wachten :wink:

Kan best dat dat een generatie overslaat. Ik heb mijn borsten meer van vaders kant.(hoe stom dat ook klinkt :'3) Ik heb zelfs de lengte van mn oma terwijl mijn beide ouders vrij lang zijn.

Nou, ik ben niet echt dun ofzo… Ik heb wel heupen en een buikje… :flushed:

Ik ben achttien en ik heb hetzelfde probleem. Mijn moeder heeft cup C en toen ze achttien was had ze cup A, maar dat is nog meer dan wat ik nu heb. Het past wel bij mijn figuur (ik ben lang en slank), maar ik weet hoe frustrerend het is. Beha’s kopen is kut, naar de dokter gaan is kut… Ik heb nu zoiets van “I’ll deal with it” en mijn toekomstige vriendje moet dat ook maar doen, maar leuk is anders.

Ik ben ook sinds m’n dertiende ongesteld, ben nu zestien met cupje A. Ben bang dat 't niets meer gaat worden met mij haha

Vergeet niet dat je moeder zwanger is geweest dat doet ook wonderen voor je cupmaat.

ik ben sinds mijn 11e ongesteld en heb nu cup B (ben 15). ik denk dat het gewoon héél langzaam groeit xD. en het ligt er natuurlijk ook aan hoe dun/dik je bent, want borsten bestaan ook uit vet. in jouw situatie zou ik gewoon nog ff wachten, hoewel ik me kan voorstellen dat het heel frustrerend kan zijn…

goh, dit berichtje heeft veel aan het topic toegevoegd xD

Ik heb precies hetzelfde! Ik ben 18, ik ben 2,5 jaar ongesteld, en heb nog steeds zo goed als niks zegmaar. Vooral in de zomer met zwemmen vind ik het heel vervelend, en verder, ik ben er best wel onzeker door, maar ergens heb ik dan zoiets van, ach, ik kan er ook niks aan doen, ik moet er maar mee leven. En bij mij past het misschien ook wel bij mijn figuur, ik ben slank en niet echt klein, maarja, een beetje meer mocht ook wel ^^.
Mijn vorige vriendje vond het helemaal niet ‘gek’ ofzo, maar toch was ik er wel onzeker over, en ik zou er bij een toekomstig vriendje toch wel onzeker over zijn. Maarja, ik ben dus waarschijnlijk niet de enige :slightly_smiling_face:.

Dan was je ook vrij laat, met 15/16 jaar ongesteld (niet abnormaal, maar toch wel later dan gemiddeld)… dat zie je wel vaker bij dunne meisjes.
Wel fijn dat je vorige vriendje er geen problemen mee had :slightly_smiling_face:

@ TS: Idd, zoals sommigen al zeiden, eens in je familie kijken. En anders ben je misschien een laatbloeier, er zijn ook meiden die al wel een flinke cupmaat hebben en nog niet ongesteld zijn :wink: