wel of niet?

Hi girls,
ik heb echt een lastig probleem. ik ben in ongeveer 2 jaar met 3 jongens bezig geweest. Bij alle 3 heb ik hetzelfde probleem. Ik heb zeg maar dubbele gevoelens altijd, het is altijd hetzelfde! Ik vind ze leuk, maar toch hoor ik verhalen over ze, en andere mensen beinvloeden me zo erg! Als ook maar 1 iemand zegt; niet doen! dan ga ik al zoooo vreselijk twijfelen. Ik durf meestal geen relatie aan omdat ik me schaam voor de jongen, omdat ik weet dat er iemand van me vrienden hem dom vind of niet mag! Ik laat me dus echt TE VEEL beinvloeden door iedereen. Nu was ik sinds een maand bezig met P. maar vorige week heb ik gezegd dat ik wil stoppen. Hij was zooo lief voor me, maar heel veel mensen zeiden dat ik het niet moest doen! Nu spreek ik hem nog amper, maar ik denk elke f*ing dag aan hem en ik mis 'm zo erg! wat moet ik doen? Hij wil me denk ik niet meer terug. pfffff ik ben ook zo slecht met jongens! xxxxxxx

oja, en als ik iemand van die 3 zie, dan krijg ik alweer gevoelens. ZO HATELIJK

En 2 van die jongens hebben nu iets met mijn vriendinnen. Alleen de laatste wie ik dus vreselijk mis is nog single!

Waarom laat jij jezelf zo erg beinvloeden door je vriendinnen? Jij moet lekker doen wat jezelf wilt, zij moeten niet gaan bepalen. En bovendien jouw vriendinnen hoeven hem niet leuk te vinden, het gaat om jou, als jij iemand leuk vind ga ervoor!

je vriendinnen zeggen dat je het niet moet doen, en ze hebben er zelf mee offf? P

Maar geven ze ook redenen waarom niet? Zoja, laat is horen.
Je moet wel je GOEDE vriendinnen vertrouwen, als die dat zeggen en goede normale redenen geven dan is het oke. Dan ook niet doen, een vriendje blijft niet voor altijd (meestal), vriendinnen blijven veel langer.
Maar als iemand die bijv, in je klas zit en je niet echt kent tegen je zegt dat je het niet moet doen, dan kan het echt bullshit zijn om andere redenen.

MAAR, je echte goede vriendinnen die verbieden niets, gaan er mee accoord als je wel iets met hem hebt. Wie zijn hun om je iets te verbieden, dat kan jij alleen.
Let goed op wat je geloofd, ga na of het echt is.

fsda

oeps, dubbel :stuck_out_tongue:

Je hebt niet echt goede vriendinnen als ik eerlijk ben dan… Waar baseren ze die dingen op die ze zeggen? Dat de jongens dom zijn ofzo… Het maakt hen juist dom dat te zeggen… Als ik een jongen heb, en mijn vriendinnen zien aan mij en horen aan mij dat hij mij gelukkig maakt, keuren ze de jongens helemaal goed ( tenzij er natuurlijk slechte dingen over ze zijn die feitelijk zijn, zoals vreemdgaan, geweld enz ) Ze zijn heel eerlijk, maar zullen nooit zeggen dat ik iets niet moet doen als er geen echt goede reden voor is.
En als ze wel zoiets zouden zeggen, zou ik zeker niet luisteren.

Het is jouw toekomst, jouw toekomst misschien wel met zo’n jongen. Je gaat misschien met 1 van die jongens wel een keer samenwonen, trouwen etc. Je zou zo iets toch niet laten verpesten door te luisteren naar “vriendinnen” die zeggen dat hij “dom” is? Heel zonde.

Je moet niet altijd naar je vriendinnen luistern, oke gaat het over geweld, vreemdgaan etc… dan wel natuurlijk. Maar ik zou je eigen gevoel blijven volgen, jij moet gelukkig met hem zijn, zij niet.

Ik heb zelf ook een keer gehad dat ik met een jongen aan het daten was, ik kende hem niet via uitgaan of via school, maar voor mij was hj heel lief en aardig. Maar een aantal van mijn vriendinnen kende hem vanuit de eerste (daarna nooit meer gezien), maar daar was hij niet zo’n lieverdje / het irritante jongetje uit de klas zeg maar… ik heb het geprobeerd met die jongen en uiteindelijk niks geworden door hele andere redenen. Verder was het echt een hele lieve/aardige jongen en echt niet zoals zij allemaal zeiden.

thanks allemaal!