Wel of Niet?

Hey hey,

Even bij het begin beginnen dan maar, het is 2 weken geleden uit gegaan maar zijn niet met haat uit elkaar gegaan. We zien elkaar elke dag op school enzo en eigenlyk willen we elkaar terug maar ook weer niet, we missen elkaar en blabla. Maar ik had toen we een tijdje gingen een kleinigheidje voor hem gekocht zo’n oorbel in de vorm van een sterretje, en nu is die zeg maar kwijt, en hij vind het jammer enzo. En ik wou wat voor hem kopen voor valentijn maar het is nu uit, zal ik alsnog wat voor hem kopen (Ik dacht dus aan die oorbel omdat tie het kut vind dat tie kwijt is) maar het is uit, dus ik heb geen idee.

Hebben jullie een idee? (Het komt misschien echt heel kinderachtig over me we hadden een hele goede relatie enzo en we kennen elkaar al lang)

Up?

Nouja als jullie elkaar nog terugwillen zal het leuk zijn als je hem een kaart stuurt met die oorbel dr bij of persoonlijk naar zijn huis toegaat en hem dat geeft ofzo… Misschien komt het dan nog goed. ^-^

Oke, jullie zijn niet met haat uit elkaar gegaan ofzo?
dus jullie zijn nog vrienden? goede?
Ga toch nog eens goed met hem praten over wat jullie nou precies willen :wink:
misschien komt het allemaal al wel weer goed. (:

ik zou het niet doen.
het is uit.
praat er anders over, wacht anders tot na valentijn.
het zal nu gewoon moeilijker zijn om hem te vergeten omdat het bijjna valentijn is.