Wel of niet?

Nah, ik had hier dus al eerder een topic over geopend en ik heb jullie adviezen aangenomen.
Het ging er dus over dat mijn vriendje tegen iemand anders had gezegd dat tie haar leuk vind.
Ik heb er dus met 'm over gepraat en hij ontkende eerst. Toen ben ik hélemaal tegen 'm uitgevallen en net toen ik 't uit wilde maken, zoende die me. Echt waar… Ik wist daarna niet meer wat ik moest doen. Het voelde echt heel erg goed. En daarna had tie ook heel veel sorry gezegd…
Ik wil 't wel uit hebben, ik vind het niet kunnen dat als je al een vriendin heb dan tegen 'n ander meisje gaat zeggen dat ze leuk is. En ik heb 'm al zoveel kansen gegeven (niet met meisjes, maar andere dingen). Maar aan de andere kant, ik voel nog zoveel voor 'm…

Maar wat zouden jullie doen in deze situatie? Uit of aan?

up

Hoe lang heb je al met hem?

Anderhalf jaar.

Aan, zonde om zoiets weg te gooien tenzij hij echt was vreemgegaan…

als het een serieuze relatie is, wat ik wel aanneem aangezien jullie samen op vakantie waren (dat was jij toch he?) zou ik het toch proberen, iedereen heeft wel eens zo’n bevlieging vooral in een lange relatie (niet dat dat een excuus is om zoiets te doen maar he, iedereen maakt fouten)… Maar van de andere kant, zoiets hoort hij indd niet te zeggen! Dus laat hem even lekker moeite doen en laten zien dat hij egt spijt heeft. Maaarr als hij nog egt veel contact heeft met dat meisje of weer iets in deze richting flikt; oprotten ermee!

Serieus, vreemdgaan vind ik net zo erg als tegen iemand anders zeggen dat ze leuk is. Ik bedoel, hij krijgt dan tóch andere gevoelens…

nee, vergooi je relatie niet joh. zonde! en inderdaad dit is geen vreemdgaan. zeg alleen dat hij op moet passen en dat je dit echt niet leuk vind.
zoiets

Het is ook heel vervelend wat hij gedaan heeft. Als jij het uit wil hebben moet je het uitmaken want jij kan de situatie toch beter inschatten dan wij hier op internet. Als je nog heel veel voor hem voelt en hij toch ook voor jou zou ik er nog eens goed over nadenken. Sterkte iig

maar zei hij dan echt van ik vind je leuk, of je bent leuk. want in mijn ogen is dat toch wel iets anders…

Dat wat jij hebt lijkt ook op dat van mij!
ik vond een jongen leuk & hij mij ook super!
gaat hij op een feest met een ander meisje !
hij zei ook dat hij voor mij wilde en dat hij mij wilde enzo,
ik heb hem ook nog een kans gegeven,
echt ik weet wat je hebt,
maar als je nog zoveel voor hem voelt
moet je het nu nog niet meteen uitmaken nog 1 kans geven…
en dat moe tje ook tegen hem zeggen,
als hij dan bv wel weer de fout in gaat moet je het uit maken,
maar je moet het heel duidelijk tegen hem zeggen,
dan zal hij het hopelijk niet weer doen.
Sterkte meid (:!

@xxnadia;

Dr stond letterlijk; Ik vind jou ook leuk hoor :blush:
Even later was 't onderwerp veranderd,weetje.
Begon tie er zelf weer over;
“Maar waarom geloof je niet dat ik je leuk vind?”

ik zou hem nog 1 kans geven. en hem dat goed duidelijk maken.

Als mijn vriendje dit zou zeggen zou ik echt doei zeggen, dan heeft hij het echt verprutst, ookal was ik nog zo verliefd op hem

omg, ik zou t niet pikken. zoiezo zou ik om een uitleg vragen, en als hij er geen spijt van heeft, dan zou het voor mijn part over zijn.

Anderhalf jaar is wel lang, ik zou hem vragen of het iets veranderd heeft aan jullie relatie en hem nog een kans geven. Als je er echt niet mee kunt leven dan zou je naderhand een andere beslissing kunnen nemen.

Ik zou hem nog wel een kans geven, maar dat is ook zijn laatste
In hoe verre staan jullie in de relatie? (daarmee bedoel ik, is verder wel alles goed)

Ja opzich is voor de rest alles wel goed… Op 1 avond na dan. Ik zou met hem naar de tent gaan en toen had ik 'm de hele avond miss 2 sec. gezien. Daarna had 'k 'm ook 'n hele dag genegeerd.

Sluit ik me 100% bij aan

up