wel of niet?

Ik vind al een tijdje een jongen leuk die bij mij op school zit ik zit in de c klas en hij in de d maar we hebben we samen praktijk. Het begon ongeveer 2 maanden gelden tijdens praktijk hik liep langs en hij zei oh jij ruikt lekker heb je net een parfum opgedaan ofzo ik wist niet wat ik moest zeggen en lachtemaar een beetje. Die week daar naar stond ik jin de fietsen stalling en liep hij naar me toe [normaal komt hij altijd met de trein dus daar komt hij normaal npoit] en begon een heel gesprek met mij maar ikhad haast dus na een paar vragen ben ik weg gefietst zonder dDoeiof wat te zeggen omdat kik gewoon verstel stond dat hij in een zeer naast me stond daar. En laatst vroeg ik aan een vriendin Hoe je wat moest doen dus ik dacht dat zei achter me stond was hij dat blijk baar die dat allemaal voor deed echt zo schattig. En in de pauzes zit hij hele tijd te staren en te glimlachen naar mij. Maar ik weet niet of hij mij leuk vind maar ik vind hem wel leuk. Hij Woont BestvVer Weg En IsoOokbBijna4 jJaar OuderdDanmij

wat denken jullie?