Wel of niet?

Ik weet echt niet wat ik moet doen… Er is een jonge die ik heel erg leuk vind. We hebben al best vaak gezoent. Ook op feestjes kijken we elkaar de hele tijd aan en in de gate houden. Maar steeds laat hij niks meer weten daarna… Hij zei eerst op een feest zo ja kom mee naar buiten, hij was toen wel zat maar hij wou duidelijk meer doen. Helaas is hij de beste vriend van mijn ex. Steeds als hij erbij is dan zegt hij amper iets, houd hij me alleen in de gate, zodra hij er niet is praat hij wel. Ik heb namelijk super erge ruzie met mijn ex… Ik vind hem iig dus echt heel erg leuk, en ik iedere keer als ik hem zie dan ben ik helemaal weg van hem. Maar mijn vriendinnen zeggen dat hij me toch alleen maar gebruikt om zijn avond te vullen. Ik hoop steeds dat er iets meer uitkomt. Maar doordat mijn vriendinnen zeggen dat hij mij maar gebruikt om zijn avond te vullen en hij verder nooit iets laat weten, weet ik dus niet of ik de volgende keer stel er gebeurt weer wat wel met hem moet zoenen ja of nee? Ik wil namelijk serieus iets met hem, en ik heb ook het idee dat hij weet dat ik hem leuk vind en ik daarom heel erg makkelijk voor hem ben, maar dat wil ik dus echt niet

Mij lijkt het simpel: Laat hem moeite voor je doen.
Krijgt hij geen zoen van je, en laat hij je vervolgens vallen, dan weet je of hij je gebruikt heeft of niet. Blijft hij echter wel contact houden met je, zónder al teveel kleffigheid, dan lijkt het erop dat je vriendinnen het bij 't verkeerde eind hebben.

Misschien hebben je vriendinnen wel gelijk ja, ik zou eens met hem afspreken buiten feestjes en uitgaan, gewoon rustig terrasje en wat kletsen, eerst eens kijken of hij wil en daarna kijken of er wat uitkomt :slightly_smiling_face: