Wel of niet (weer) toevoegen?

Hee,
Een jaar geleden ong. vond ik een jongen heel leuk die een klas hoger zit dan mij. Ik had hem toen toegevoegd op msn en toen begonnen we te praten enzo. Daarna kwam ik erachter dat hij een vriendin had en zij keek me op school de volgende dag helemaal vuil aan en ze had blijkbaar allemaal rare dingen over mij gezegd tegen hem. Daarna is hij nooit meer online gekomen op msn. Nu, een jaar later, is het uit tussen hun en ik heb op zijn hyves gezien dat hij een nieuwe msn heeft… Maar ik vraag me af of ik hem wel weer moet toevoegen? Want misschien wil hij wel helemaal niks met mij te maken hebben, en was dat toen ook al zo.
Alvast bedankt als je dit hebt gelezen ;p
xxx

wie niet waagt, niet wint.

Hmm dat is waar. Alleen ik ben bang dat ik helemaal voor gek sta zegmaar. Want hij is ook ouder, en misschien zit hij helemaal niet te wachten op een 15- jarige? Hij is 17 nu.

als ie je niet op msn wil, dan accepteert ie je gewoon niet. ik zou 'm gewoon toevoegen, misschien is het wel heel gezellig weer enzo op msn!

Voeg m gewoon toe en zeg, ja vroeger hadden we altijd leuke gesprekken moeten we weer een paar keer doen

@DeRozeAnus: ik had maar 2 gesprekken met hem gehad, haha ;p

oh xD

Misschien moet je gewoon eerlijk zijn ? Dat het volgens jou de vorige keer een beetje ‘misgelopen’ was door zijn vriendin. (je moet het natuurlijk niet zo verwijtend brengen)

Okee, dankje :slightly_smiling_face:

krabbel hem anders gewoon en vraag zijn msn ofzo…

15 & 17 is niet zo een groot verschil
ik haal er bij jongens altijd 2 jaar vanaf omdat ze achterlopen
Maar
praat eerst met hem op hyves?

Ik heb um nu al toegevoegd :\ Als jullie willen houd ik jullie op de hoogte?

Want ik dacht zo: ja ik heb eigenlijk niet echt iets te verliezen!
En hij komt niet zo vaak op hyves dusja :wink:

Misschien kun je iets vragen over dat hij toen ineens niet meer online kwam?

En dat je wel benieuwd was waarom, of waarom hij dan zijn nieuwe msn niet gegeven had?

x

O sorry! had nog niet gelezen dat je hem al had toegevoegd!

Ja ik ben wel benieuwd hoe het afloopt! Succes ermee, komt vast goed !

xx

is snap niet echt waarom hij boos zou kunnen worden ofzoiets als jij hem weer toevoegt (:

Hij is het allang vergeten! Jongens zijn dom :grinning: (Niet alle)

Dankje voor de reacties :slightly_smiling_face: Ik hoop dat alles goed komt ja!

hij weet toch niet dat jij hem ‘leuk’ vond toen? waarom zou hij boos worden op jou, ik vind het eerder dom van hem dat hij ineens niet meer online kwam enzo. maar misschien heeft ie die nieuwe msn wel gewoon gemaakt, dat doet ie toch niet alleen maar voor 1 iemand (jou dus)?