Wel of niet uitnodigen?

Ik heb ook een probleempje;

Ik heb een hele vriendinnengroep… een paar vallen er buiten. maar 1 meisje denkt dat ze heel populair is… omdat ze met ons en met de jongens om gaat. Dat meisje was een hele goede vriendin maar eigenlijk vindt ik en ook de hele 'vriendinnengroep’haar irritant maar dat weet ze neit. Nou hadden we toevallig 4 feestjes vlak na elkaar… verjaardagsfeestje, kerstfeestje en nog een verjaardagfeestje alle 3 georganiseerd door mijn vriendinnen. alleen zij was bij geen uitgenodigd… heel lullig natuurlijk, maar ja.

Nu komt mijn feestje ( yeaahh :wink: ) En Eigenlijk wil ik haar niet uitnodigen maar op twitter is ze heel depresief en zo. En ik vindt het heel zielig. Ze stalkt me nu zo ongeveer. Ik krijg echt zo’n schuldgevoel. En als ik op school kom. Krijg ik zowiezo ruzie met haar.

Ik ben dus heel erg aan het twijfelen; moet ik haar wel of niet uitnodigen?

Als ze jou ook niet uitnodigt, waarom zou je haar dan wel uitnodigen?

Het ligt vast aan je leeftijd. Maar op een gegeven moment dan neem je het voor lief. Ze is vast heel onzeker en wil er gewoon graag bij horen (waardoor ze populair gaat doen). Nodig haar lekker uit en negeer haar minder leuke kant, want ik weet zeker dat ze ook wel leuke kanten heeft!

Je kan het er anders altijd nog met haar over hebben, dat je het jammer vind dat ze zo doet, en dat je graag wilt weten waarom ze het doet.

ja vind ik ook wie het laatste lacht lacht het best, hoort dit ongeveer bij dit probleempje?? :grinning:

als zij jou niet uitnodigt voor feestjes waarom zou jij haar dan wel uitnodigen? zeg dat tegen haar

Alsjeblieft, hoe durf je alsjebliefd te schrijven…

valt me nu pas op, hopelijk weet je wel dat je dat niet zo schrijft.

@loukie sorry :wink:

Tja, als je zo gaat denken… Als je haar niet aardig (genoeg) vindt, waarom wil je dan überhaupt naar haar feestjes? Dan moet je haar maar wel uitnodigen, he.

Er staat toch nergens dat dat meisje ieldepiel niet uitgenodigd heeft? Ieldepiel en haar vrienden hebben haar niet uitgenodigd. Maar ik zou haar uitnodigen want ze heeft vast wel leuke kanten :slightly_smiling_face:

Is het overdreven dat ik het ook ergens zielig vind voor dat meisje? Het lijkt mij vreselijk naar als je de hele tijd niet wordt uitgenodigd voor een afspraak/feestje. Ik denk dat je inderdaad haar moet uitnodigen en lekker dat populaire gedoe negeren. OF… Zeg alsje alsje alsjeblieft EERLIJK tegen haar wat er aan de hand is en waaronm je haar irritant vindt. Please, het is zo naar als een stel “vriendinnen” komen aanzetten met de mededeling dat je niet goed genoeg bent en blablabla, met allemaal schijt smoesjes. Denk even na, en verplaats je even in haar:). Sorry, maar het is mij overkomen (zonder dat ik populair was/ben).

Huh? Iedereen zegt ‘als ze jou niet uitnodigt waarom jij haar wel’ maar er staat nergens dat de TS niet uitgenodigd was? Of begrijp ik het verkeerd?

dat snapte ik ook niet idd…

ik snap het probleem, wij hebben ook zo’n meisje in de vriendengroep, de meiden nodigen haar nog wel uit, maar de jongens niet meer. Vorig jaar was ze eerst ook verschrikkelijk vervelend en schreeuwerig. Ze trok ontzettend veel aandacht. Toen hebben we haar eerlijk verteld wat er aan de hand was. Ze begreep het en toen ging het een half jaar goed. Nu is ze nog veel erger. Ze denkt dat ze heel knap en populair is. Als je met haar praat gaat ze alleen over zichzelf praten enzo. Praat je met iemand anders dan komt zij er met haar schreeuwerige stem bij. Laatst gingen we uit en zij zat van te voren al helemaal te zeggen van ‘ik ga zo hard flirten met iedereen.’ ze had nog nooit gezoend. Dus toen de avond vorderde stond ze met een jongen te zoenen en ik herkende hem. Het was een vriend van de broer van mijn beste vriendin. Én ze deden een weddenschap: Wie met het lelijkste meisje zoende kreeg 5 euro, ze had gewonnen. De hele vriendengroep weet dat en ze vinden het grappig. Maar zij weet het niet.

Voortaan een duidelijkere titel aub.

Oh, en alsjeblieft schrijf je met een -t- (geen -d-)

@BAANAAAAN Dat is dus ook waarom ik haar wel uit wil nodigen… Ik vindt het zielig, en trouwens ik ben niet populair hoor :wink:

Morgen is mn feestje en ik denk dat ik haar nu heel snel ga bellen.

Bedankt allemaal <33

Je hoeft niet alles op een weegschaal te leggen …