Wel of niet tweede kans?

Hoiii,
Ik ken sinds drie weken een jongen Q. Mijn beste vriendin Z kende hem al en toen kwamen we hem een x tegen en stonden we een tijdje te praten. Toen kreeg ik opeens in de avond een appje van hem, want hij had me nummer via via gekregen. Z en Q waren gewoon vrienden (ook al had ik van zijn kant me twijfels omdat hij nogal een flirt is). Ik heb drie weken lang elke dag met hem gepraat online en ben hem tijdens uitgaan ook tegen gekomen. Hij leek heel erg op een player ook door de verhalen die ik hoorde/hoor. Ik zei tegen hem dat ik hem een fuckboy vond en hij vond dat niet fijn… Dus hij wilde aan me bewijzen dat ik het fout had ook omdat die met echt een hele leuke meid vond (zei die). Ik had me twijfels maar begon hem steeds meer en meer te vertrouwen. Ook flirte die constant met me en hij maakte me duidelijk dat hij echt heel graag wil date. we hadden vrijdag na drie weken praten afgesproken, alleen kon ik op het laatste moment niet vanwege gedoe thuis. Toen hoorde ik zaterdag opeens van me beste vriendin dat ze die vrijdag omdat ik niet kon, samen naar de kroeg zijn gegaan. Hij heeft haar thuisgebracht en ze hebben met elkaar gezoend… Het zoenen maakt me nog geen eens uit eerlijk gezegd. Ik voel me alleen zo dom dat ik echt geloofde dat die geen player was. Ik kwam hem nadat Z het me vertelde hem tegen en heb hem genegeerd dus hij had al door dat ik het wist. We hebben later die dag 5 uur lang online getalked en het kwam erop neer dat die een tweede kans wilde want hij vind me echt heel leuk en wil mijn vriendje zijn. Hij zei ook: ik ben verliefd op je geworden, jij bent degene die ik wil, ik heb spijt van het zoenen. Ik voelde me alleen zo dom want ik vertrouwde hem. Maar wat moet ik nu doen? Ook als ik aan iemand vraag, die hem kent, wat ze van hem vinden krijg ik altijd dit antwoord: hij is een player, dump hem want hij is echt niks. Maar door die woorden van hem begin ik te twijfelen…
Stel ik me aan? Of moet ik me niet aanstellen want het was een zoen toen ze alletwee dronken waren. En wat zouden jullie doen? Tweede kans of niet?

Sorry voor het lange verhaal, maar ik zit er echt mee…
Xx

Een player is vaak een player door zijn mooie woorden en meisjes die het geloven. Hij kan werkelijk spijt hebben van de zoen maar als hij echt zo verliefd op je was dan had hij het niet gedaan.
Het feit dat meerdere mensen zeggen dat hij een player is, zorgt toch wel voor twijfels.
Ik zou hem laten en er niet achteraan gaan

Hij zei toch dat hij ging bewijzen dat hij geen player was? Maar dat deed hij niet, hij bewees dat hij het wel was.

Dus geef hem geen 2e kans, want dan ga je hem ook een 3e, 4e, 5e,… kans geven en je doet jezelf alleen maar pijn.

^ Dit dus. Ik kan je maar 1 raad geven: zulke jongens veranderen niet meid. Ik kende ook zo iemand en nu heeft hij mij gevolgd op sociale media opeens en ook een laatste quote gepost in die aard van “Ik wil je terug, ik hoop dat je dit leest” maar guess what? Heel zijn lijst zou zich aangesproken voelen en hopla, heeft hij weer 10 meiden waar hij tegen kan spreken…

Gewoon dumpen jij verdient beter :wink:
Maar wist je vriendin dat jullie ‘bezig waren’? Want dan vind ik het ook wel een rot actie van haar om hem te zoenen…

ik zou hem idd ook dumpen, sorry maar hij klinkt als een player, en als hij je echt leuk zou vinden zou hij niet je vriendin zoenen zelfs niet als die dronken is.

Ja die vriendin wist dat we bezig waren… Snap het ook niet zo van haar kant, want ze vond hem niks. Heb nu hierdoor ook ff minder contact met haar want het is toch wel een beetje vreemd…

Helemaal mee eens, ik zou hem gewoon laten gaan

Ik zou hem geen 2e kans geven… En er zijn nog zoveel leukere jongens op de wereld, een die zich niet hoeft te bewijzen om je leuk vinden, maar waarbij je de klik al direct voelt waarschijnlijk. Volg je hart, laat je niet ompraten door mooie praatjes, wat de rest al zegt…

Hoe kan hij nou verliefd op je zijn als hij je nog niet eens heeft ontmoet? Wat een onzin, die jongen wil gewoon een makkelijk meisje.