wel of niet smsje met gevoelens sturen..

ik had dus ongeveer 4 maanden elke dag contact met een jongen we vonden elkaar wel leuk enz… en we praatte heel veel…
maar verder is het nooit echt gekomen… nu heb ik al ongeveer 2 weken geen contact meer met hem gehad… want hij reageert niet echt meer op mijn smsjes… en ben ik er achter gekomen dat hij nu een soort van iets met ander meisje heeft… nou wil ik hem alleen wel graag sms hoe ik me dr over voel en dat ik hem mis…
is dat wel slim om te doen…? wat zouden jullie doen…?

Hij heeft al iemand,dus het heeft denk ik geen nut
maar ach proberen kan geen kwaad:)

Euhm, misschien beter face to face? Een smsje om hem ‘terug te krijgen’ is misschien niet de beste manier.

Beter doe je dat niet denk ik.

Ik vind dat je gevoelens niet via sms moet versturen

ik zie hem dus niet face to face hij zit niet bij mij op school ofzo… en hij reageert niet echt meer op mijn smsjes… maar de laatste sms zei hij dat hij wel eens wat wou afspreken… (heb hem wel in real life gezien hoor…) en ik ben liever vrienden met hem dan helemaal niks… ik denk dat ik hem dat wel moet laten weten…? en dat ik het dus jammer vind dat het zo gaat… ik weet gewoon echt niet… nu laat hij ook niks van zich horen… daarom heb ik het idee dat ik maar eerste stap moet zetten…

en wil ook niet me hele gevoelens in een sms zetten zoals HVJ… maar wel dat ik hem mis…

ik zou het niet doen
maar wat zou je dan precies willen smsen?

heel lang over na gedacht… maar dit zou ik willen sturen…:

hee alles goed…? misschien heel verhaal maar moet het toch ff kwijt… waarom doe je nou zo? dacht dat we vrienden waren… je hebt meer voor me gedaan dan je denkt en daar ben ik heel blij mee… ik mis je maar blijf je niet steeds smsen of alles goed gaat en of er wat is… vind kut dat het nu zo gaat en snap niet wrrm we in ene geen contact meer hebben… ben dr nog steeds voor je… hoop dat je weer x terug sms en ander suc6 met je … (L) xxx

wat vinden jullie dr van…?

ik zou het persoonlijk niet via sms doen. Ik heb dat ook wel eens gedaan en toen kreeg ik gewoon een kut smsje terug en via sms is het toch zo…tsja… dan zou ik hem eerder bellen, dan weet je ook meteen waar je aan toe bent en kan hij er minder omheen draaien.

x

ik wil dat wel graag sturen eigenlijk…
alleen vind ik het heel eng… we hebben dan wel ongeveer 4 maanden contact gehad elke dag, maar we hebben elkaar nog niet zo vaak gezien… 5x nog maar ofzo… is het dan niet raar als ik dat zeg…?

Je moet het gewoon aan hem smsen. Voor hetzelfde geldt is het over een week echt te laat, en geloof me, dán ga je spijt hebben.
Je kan het beter nu zeggen, en misschien zegt hij dat hij niet hetzelfde voelt. Nouja, dan weet je dat. Maar als je niks doet, dan zit je over een jaar nog met het gevoel van had ik het toen maar wel gedaan.

ja ik ga vanavond denk wat sturen… maar wat bedoel je alleen ik mis je xxx of dat hele verhaal wat ik hier boven heb geschreven…?

“Hey, ik vroeg me af hoe het met je gaat.
Jammer dat je niet zo veel meer van je laat horen,
is er iets dat ik moet weten?
ik mis je, X”

ik zou niets gaan smsen, maar als je het dan toch doet,
doe dan zo iets. en niet dat drama verhaal wat je eerst
hebt gepost, want ik vrees dat dat nogal desperate overkomt
op een jongen

ja dat is wel beter… is idd beetje drama verhaal wat ik dr boven heb geschreven…

oke had dus gister smsje gestuurd en net een terug gekregen… had gezegt dat ik hem mis of alles goed is en of dr wat was… nu heb ik dus sms terug met: oke… goed met jou? nee niet echt… xxx

ik weet dus echt niet meer wat ik hier mee moet doen… :anguished:?

zou ik vragen of hij nog wel contact met me wilt en anders gewoon moet zeggen dat ik op moet rotten…? weet ik tenminste wel waar ik aan toe ben…
of zou ik zeggen dat hij niet steeds moet zeggen dat er niks is… want er is wel wat, het gaat nu heel anders dan tijdje terug…