wel of niet? reageren aub :$?

.

het klinkt niet echt iets serieus, meer alsof hij iets van je wil…
Als hij het echt serieus bedoelt zegt hij niet, dan bel je je wedstrijd maar af.
sorry meid, maar ik weet niet of dit écht een relatie kan worden.

nee hij doet niet egt lief maar toch zal ik wel x met hem afspreken als ik jou was mischien dat je dan meer hoogte krijgt

het klinkt inderdaad alsof hij wat van je wilt. zeggen dat je moet spijbelen of niet naar je sportwedstrijd gaan is toch not done? vooral niet als hij je ook leuk vind, want jij kan ervan in de problemen komen.

ja precies, ik zei dat ook al tegen hem hij zei als je een briefje hebt dan heb je geen problemen.
als het over afspreken gaat en ik niet kan gaat hij boos reageren.
en anders gaat hij juist slijmen…

hoe hij tegen je doet is niet normaal als je iemand niet zo goed kent. als hij jou echt leuk zou vinden zou híj dingen moeten afzeggen en ook leuk beneden gaan zitten. girl, doe het niet…zo te horen aan dit verhaal!

Bij deze zin moet er een belletje gaan rinkelen.

oke, dat klopt dus niet he! hij moet eerst maar even rustig doen voordat hij jou kan commanderen, en het klopt nit dat je geen problemen kan krijgen, als een leraar je ziet terwijl je op school had moeten zitten (of tandarts, huisarts, ziekenhuis) heb je echt wel een probleem
die jongen is echt niet goed hoor…

Laten vallen. Hij heeft het recht niet om zo opdringerig te zijn als hij 8 maanden niets liet horen.

Precies.

Ik vind hem nogal opdringerig, van; kom maar wanneer het mij uitkomt.

Ik zeg nee.

dan zeg je toch gewoon je school af, dan zeg ej toch gewoon ej sport af.

alleen omdat je em 1 keertje hebt gezien.

Hij is nogal opdringerig, ik zou het niet doen als ik jou was.
Lijkt alsof hij iets van je wilt.

wat een lafaard, laten gaan die hap;)

[i]Hij is idd nogal opdringerig, moet je echt niet doen.

Daar gaat echt niks goeds uitkomen…[/i]

Nooit alles aan de kant zetten voor een jongen, krijg je spijt van.

dumpen

Hmm ik zou stoppen voor het te laat is :wink:
Het lijkt wel alsof hij je nu al ‘in zijn macht wilt hebben’, dus zegmaar dat jij maar naar hem moet luisteren etc.

idd gewoon niet doen!

niet doen.
volgens mij wil hij iets van je. sex dus
en hij doet veel te opdringerig.