Wel of niet praten?

Hey dames,
Ik ben zo door de war dat ik echt even niet meer weet wat ik moet doen…
Ik heb dus al bijna een jaar met mn vriend. Alleen laatste paar dagen doet hij dus heel raar, als we samen zijn gaat het goed en is hij ook echt lief (we zien elkaar niet vaak omdat hij 2u reizen met de trein van me vandaan woont) maar op app is hij dus laatste tijd best bot.
Sinds eergisteren is het dus een beetje heel erg aan het worden (of het ligt aan mij). Hij appte dus niet meer alleen als ik iets zei, dus ik had aan hem gevraagd of er iets was omdat hij niet appte alleen als ik iets zei en dan was het ook een droge reactie, hij zei dat er niks is. Anyways vanochtend appte hij goedemorgen enzo was gewoon weer lief, maar toen kwam het. Ik zag dat hij een meisje tagde op fb die ook onder zijn foto’s reageerd. Ik vond het een beetje raar allemaal dus vroeg wie het was. Hij werd gelijk boos, is maar een klasgenoot, mag dat niet, ben je weer detective aan het spelen (want ik deed in het begin van onze relatie best veel checken)… Dus heeft hij me verwijderd op fb omdat hij denkt dat ik weer zit te checken de hele tijd. En heeft sindsdien niks meer gezegd tegen me…
Moet ik hem appen? Wat vinden jullie ervan en wat vinden jullie dat ik moet doen?.. Weet me echt even geen raad meer

Mmm wat een rare reactie van hem door jou meteen te verwijderen… Zou je haast denken dat hij zich betrapt voelt. Als er niks aan de hand was kon hij dat ook wel normaal uitleggen en niet zo reageren.
Maargoed dit zegt natuurlijk helemaal niets, en deze reactie hoeft niet te betekenen dat dat meisje er wat mee te maken heeft.
Wanneer is de volgende keer dat je hem weer ziet?

Ja vond het ook heel kinderachtig van hem. Ik weet niet wanneer ik hem weer zie, ligt eraan wanneer wij allebei vrij zijn van werk en school

Hmm… Ik snap dat hij het vervelend vindt als hij het gevoel heeft dat jij hem aan het nakijken bent en zo. Maar wat verschrikkelijk kinderachtig om jou dan van facebook te verwijderen! Ik zou er gewoon goed met hem over praten een keer. Misschien duidelijk maken dat je onzeker wordt als hij andere meiden gaat taggen of zo?

Jaa snap je!! Probleem is hij weet dat ik snel onzeker word door zulke dingen… Ik heb geprobeerd om met hem te praten maar hij doet nu dus echt kapot droog tegen me…

Kan je niet met hem bellen/skypen erover?
Of misschien sowieso meer bel-/skypecontact houden in de toekomst zodat je elkaar meer ‘spreekt’ dan alleen via whatsapp enzo.

Ja… Ik het aan hem vragen, kijken wat hij erop gaat zeggen. Want vind bellen/skypen ook wat persoonlijker dan alleen maar appen elke keer

Ik zou naar hem toe gaan, of afspreken. (in het echt)
Gewoon oog in oog, een goede conversatie doet wonderen.