Wel of niet op een eerste date..

Ik ben benieuwd wat jullie wel en niet op een eerste date doen.
Zoals zoenen? en handwerk? Als jullie beide willen.

Nee en nee.

Liever allebei niet op een eerste date. Maar ik zou dan eerder zoenen op een 1e date dan dat ik al meteen handwerk zou gaan doen. Handwerk komt voor mij pas een stuk later als we echt een relatie hebben. Oh en ik vind een kusje op een 1e date niet zo heel erg, maar ik zou niet meteen uitgebreid gaan zoenen.

ik duik er altijd meteen boven op, heel normaal toch?:face_with_raised_eyebrow:??/

Handwerk sowieso niet, zoenen ook niet?
Een kus kan, hoeft niet.

Hangt er helemaal van af wat voor date het is en vooral met wie. Als het iemand is die je al heel lang kent (bijvoorbeeld van je studie/school) dan zou ik gewoon doen waar ik me goed bij voel. Ik stel geen regels van te voren over wat ik wel zou doen en wat niet, ik zie het wel.
Als het iemand is die ik nauwelijks ken dan zou ik denk ik vanzelf wat meer terughoudend zijn.

Ik stel geen regels maar kijk per date gewoon waar ik me goed bij voel :slightly_smiling_face:

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS6xiIN7pnzWkJ1Vt8ARjBklbAQtGKEfT4lik2n8NmGNMyuN7sLPw

Bij mijn eerste date heb ik niet gekust. Ik had hem wel 2 keer daarvoor gezien (Op een feestje en nadien had ik hem uitgenodigd op een festival.) en daar hadden we wel beide keren gekust. Maar dat was meer voor de fun en op die date wou ik toch eerder zien of we elkaar echt leuk vonden. De date erna heb ik hem wel gekust, maar niet heel uitgebreid ofzo.

Hoezo dat van te voren beslissen? Je ziet dan toch wel hoe leuk het is en hoe ver je kunt gaan?

Ik heb op de eerste “date” met mijn vriend wel gezoend ja, maar ik kende hem dan al wat langer, soort van friendzone omstandigheden zou je kunnen zeggen. Mara op andere 1e dates deed ik dat echt niet ;p

ach als er echt een klik is, waarom niet zoenen? Maar handwerk gaat toch écht wat te ver…

Wat is er mis met zoenen op een eerste date?