wel of niet ongesteld ?

heey,
ik had gister wel iets bloedachtigs in mn onderbroek ofso, dus heb ik het verschoond en een maandverbandje in gedaan. maar sinds dat heb ik er niet echt bloed meer in mn onderbroek, het is ook super weinig en raar wat ik in mn onderbroek heb. dus ben ik nou wel of niet ongesteld ? :crazy_face:
en ik weet het het klinkt super stom maar ik blijf het me mezelf maar afvragen.

alvast bedankt. :grinning:

wel

Ben je voor de eerste keer ongesteld?

ja ik ben nogal laat, gelukkig maar lijkt me echt zo erg :expressionless:

?:grinning:

Oh meid misschien ben jij wel een van de gelukkigen die het maar 1 dag heeft! :grinning: :grinning:

Dat had ik ook bij mijn eerste ongesteldheid. (:

dus ik ben WEL ongesteld en moet ik alsnog me voorbereiden op een hele hoop bloed of kan ik gerust verder leven zonder maandverband tot de volgende maand ? haha

Nu kan je een paar maanden gaan wachten en dan begint het hele feest echt! Dat had ik iig. Maar dat is ook alweer 5 jaar geleden. En nu begint het weer.

ik snap het niet meer :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nou bij veel meisjes zit er tussen hun eerste bloeding en hun eerste ongesteldheid een paar maanden ofzo. Iig zoiets hadden ik, m’n vriendinnen en ik had het nog ergens gelezen een paar jaar gelee.

oke, ik ga maandag dus een weekje naar londen en daar hoef ik dan geen maandverband voor mee te nemen ?

Kan je altijd voor de zekerheid wel doen, toch? ;p

nou goed , het is dus bij iedereen anders heb ik begrepen ?
en bedankt voor jullie hulp ik neem het wel voor de zekerheid mee (: