Hoi, ik heb jullie hulp zeer hard nodig.
Ik heb een best goede vriend en ken hem ongeveer 2 jaar. Maar we zien elkaar volgens mij wel zitten. Maar dat is nou net het probleem, hij heeft al met 2 vriendinnnen van me gehad en met een is de vriendschap kapot gegaan en met de andere is de vriendschap juist hechter geworden. En ik weet eigenlijk niet hoe het af gaat lopen als ik wel met hem neem. Maar het begon eigenlijk als een grapje maar hij lijkt steeds leuker te worden terwijl hij helemaal niet mn type is ofzo. Want ik ging met mn vriendinnen op msn en we gingen gewoon een beetje schatje tegen hem zeggen op msn en alles maar nu vind hij me dus leuk. Maar op sommige momenten heb ik echt buikpijn en kan ik aan niks anders dan hem denken en op andere momenten denk ik echt waarom vind ik hem eigenlijk leuk het word toch niets. Dus ik ben eigenlijk een beetje hulpeloos ik hoopdat jullie me een beetje kunnen helpen.
Tja, wij kunnen niet voor jou beslissen. Maar als ik in zo een situatie zou zitten, zou ik een tijdje (paar maanden ofzo) afwachten. Wie weet vind jij hem dan niet meer leuk, of hij jou niet meer. Dan is de keuze simpel hè.
Als je twijfelt: niet doen!
Wat vinden je vriendinnen ervan dat je hem leuk vind?
^ alsof het wat uitmaakt wat haar vriendinnen ervan vinden.
het gaat erom wat zij wil.
en inderdaad, net als Sleipnir zou ik zeggen: niet doen bij twijfel.
volg jou hartje
@FLYINGCOLORS
uhm ja ze proberen me een beetje te koppelen.
trouwens bedankt voor jullie hulp maar ik ben nog steeds aan het twijfelen.
Als je twijfelt zou ik het niet doen:’)
Ik zou het wel doen. Je bent verliefd op hem, maar je ontkent het zelf nog een beetje volgens mij.
Maar ik zou wel een beetje serieus blijven, zo van ‘ik hoop dat onze vriendschap hier niet onder zal lijden’.
ik zou het wel doen maar van te voren al met hem afspreken dat als dit verkeerd afloopt jullie je vriendschap wel opnieuw zullen oppakken en dit dan ook echt doen!
niet geschoten altijd mis!
Het feit dat je twijfelt zegt al genoeg.
hier ben ik het niet helemaal mee eens.
Het klinkt wel logischer dat als je dit aan ons moet vragen het niet wil.
Maar ik vond ene jongen ook al wel een tijdje best leuk maar twijfelde nu super erg, toen zeiden mijn vriendinnen dat ik het gewoon moest proberen en dit heb ik gedaan.
we zijn 3 maand samen en ik ben na een maand verkering ong. echt super verliefd op hem geworden !
Maar over het feit dat hij je beste vriend is, verandert het het probleem al een beetje… Je wil hem niet kwijt als vriend en dit moet je hem misschien duidelijk maken, dat je erg bang bent dat jullie vriendschap kapot loopt. Aan de andere kant, jullie zijn al zolang bevriend dat jullie vriendschap wel heel sterk moet zijn. En een relatie kan ook goed aflopen natuurlijk, dat jullie als vrienden uit elkaar gaan omdat jullie vriendschap toch leuker vinden dan een relatie!
Ik heb het er al eventjes onopvallend met hem over gehad. En volgens mij twijfelt hij ook, want hij vertelde dat als mensen vroegen of hij me leuk vond dat hij ook zei dat hij het niet wist. Maar nu weet ik sowieso wel wat hij van me vind.
upje.
Kan je niet even met hem praten?
Als je twijfelt moet je het niet doen, maar als je hem echt leuk vindt moet je je beslissing niet laten veranderen door anderen.
Behoor je wel te twijfelen? … Ik vind dat altijd zo raar, mensen die over dit soort dingen twijfelen. Als je het wil voel je dat gelijk, anders ga je twijfelen. Ik denk dat je het niet moet doen. In dubio abstine. (bij twijfel, niets doen)
ik was heel lang héél erg goed bevriend met een jongen. en toen kregen we een relatie, maar die werkte niet goed en toen was alsnog de vriendschap verpest. Dus het is niet zo dat als je vriendschap sterk is een relatie altijd goed afloopt. Wij kunnen nog steeds niet met elkaar in een kamer zijn omdat het dan ongemakkelijk is.
OT: je moet eerst weten wat je zelf voelt en waar je zelf het gelukkigst van wordt, en dan pas besluiten of je het risico dat je m kan verliezen voor lief wilt nemen.