wel of niet leuk

hallo,
er is een jongen,ik vind hem al ongeveer 2 jaar leuk. we zijn goed bevriend. een paar weken terug deed hij opeens anders ,alsof ie me beetje leuk vond. we hadden ook afgesproken en hij zei dat ik een leuk meisje was en misschien wat zou kunnen worden. een paar dagen erna had ik het eens gevraagt van hoe het nou zat. hij zei dat hij dat mischien te snel had gezegt en dat het mischien beter is als we vrienden zijn want hij is niet verliefd zei hij maar hij vond me wel een leuke meid. en weer paar dagen later zei die dat hij het niet weet. we hadden wel hand in hand gelopen enzo. maar ik snap er echt niet veel van… hij weet niet dat hij me leuk vind maar hij zegt van ik kijk het nog even aan… alsof hij wacht tot hij verliefd gaat worden… dan moet er toch al wat zijn…

Zo zijn jongens gewoon. Ik denk niet dat hij verliefd op je is, maar dat hij gewoon trots is om jou als vriendin te hebben omdat je der leuk uitziet. Ik zou der niet te veel van denken en jullie leuke vriendschap in stand proberen te houden.

tuurlijk is verliefd hij het er niet pats boem naar de eerste date. zoiets moet rustig opgebouwd worden.

ik denk gewoon dat hij er zelf ook nogniet uit is [x

Misschien kun je een gezamelijke vriend/vriendin vragen of zij eens willen peilen hoe hij over je denkt…?