Wel OF Niet???!!!!!!LEUK

ik vind al een tijdje een jongen leuk.
maar ik wil ook weten of hij mij leuk vind?
vandaag zat ik naast hem(is al een hele stap voor mij)
en mij vriendin zat hem beetje te ondervragen(waar hij woont ect.)
paar jongens vroegen aan mij of ik hem leuk vind ik ontkende keihard
terwijl hij stil en verlegen was en niks zij.
maar vorige week was dat andersom
maar ik wil hem zooooo graag?
maar ik kan ook niet echt met hem praten want hij is heel verlegen?

alvast bedankt!!!

je zal hoogstwaarschijnlijk veel ‘zoekfunctie!’-reacties krijgen, dus bij deze: het topic voor al dit soort vragen, waar je dit net zo goed in had kunnen plaatsen :slightly_smiling_face:
http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/121240

verder:
wij kunnen niet weten wat hij denkt enzo… ga nog eens naast hem zitten, probeer je niks aan te trekken van wat je vriendinnen er over zeggen of wat zijn vrienden er van vinden…
probeer wat vaker met hem te praten en met hem om te gaan en dan kom je er vanzelf achter of dat gevoel wederzijds is of niet

Je zal toch met hem moeten gaan praten.
Anders wordt het niks.

Je kan geen relatie met iemand krijgen als je niet eens met hem durft te praten.

Hee. Jij hebt net een topic gestart op het Fancy Forum.
Correctie; precies het zelfde topic.

up???

Als ze nog eens aan je vragen of je hem leuk vindt, geef dan een vaag antwoord. Dan gaat hij misschien meer hints geven.

En je kunt natuurlijk ook gewoon proberen vaker naast hem te gaan zitten en veel met hem om te gaan.

Wat een vaag verhaal zeg, snap er niks van.

Als hij echt zo verlegen is dat je niet echt met m kan praten, hoe kan je hem dan leuk vinden? dan wordt het toch sowieso niks?

Stap op hem af, je lijkt toch zoveel op Beyonce, hij moet je wel leuk vinden :’)

Wil je alsjeblieft wat overzichtelijker typen?

Ik ben trouwens bijna vergeten dat er al een topic was over of hij je leuk vind of niet. Een officieel topic.