Hee meiden,
Ik heb nu ongeveer twee weken met mijn vriend, ik ken hem ongeveer twee maanden. Ik ben stapelverliefd op hem en ik voel dat hij het zelfde voor mij voelt. Zaterdag was hij bij mij en was er behoorlijk wat spanning tussen ons, seksueel. Van boven had ik geen kleding meer aan, voor de rest is er niks gebeurd. Maar we waren wel op zn punt waar op dat er wel aan zat te komen. Ik vertrouw hem heel erg, hij is lief voor me en ik ben gek op hem. Ik denk dat ik inprincipe wel klaar ben voor een verdere stap, dat ik het wel durf zeg maar, maar toch geeft iets is mij soms ook weer een twijfel. Ik vind namelijk dat we nog niet zo lang hebben, en ik weet als je gevoel maar goed is dan hoeft het niet uit te maken… maar ik wil denk ik gewoon niet verder gaan zonder zekerheid te hebben dat ik over drie maanden nog met hem heb. Ik ben wat dat betreft echt een controle freak… Maar goed deze zekerheid kan ik toch nooit hebben?
Misschien hebben jullie hier een bepaalde blik op die mij verder kan helpen, voelt best als een twee strijd. En tuurlijk hoef ik niet nu perse te kiezen. Maar ik vind het fijn om te weten waar mn grenzen liggen want op dit moment weet ik het niet zo goed meer