Wel of niet klaar voor?

Hee meiden,

Ik heb nu ongeveer twee weken met mijn vriend, ik ken hem ongeveer twee maanden. Ik ben stapelverliefd op hem en ik voel dat hij het zelfde voor mij voelt. Zaterdag was hij bij mij en was er behoorlijk wat spanning tussen ons, seksueel. Van boven had ik geen kleding meer aan, voor de rest is er niks gebeurd. Maar we waren wel op zn punt waar op dat er wel aan zat te komen. Ik vertrouw hem heel erg, hij is lief voor me en ik ben gek op hem. Ik denk dat ik inprincipe wel klaar ben voor een verdere stap, dat ik het wel durf zeg maar, maar toch geeft iets is mij soms ook weer een twijfel. Ik vind namelijk dat we nog niet zo lang hebben, en ik weet als je gevoel maar goed is dan hoeft het niet uit te maken… maar ik wil denk ik gewoon niet verder gaan zonder zekerheid te hebben dat ik over drie maanden nog met hem heb. Ik ben wat dat betreft echt een controle freak… Maar goed deze zekerheid kan ik toch nooit hebben?

Misschien hebben jullie hier een bepaalde blik op die mij verder kan helpen, voelt best als een twee strijd. En tuurlijk hoef ik niet nu perse te kiezen. Maar ik vind het fijn om te weten waar mn grenzen liggen want op dit moment weet ik het niet zo goed meer

Ik zou nog minstens een paar weken wachten. Als je bij hem blijft dan ken je hem op het moment dat het dan wel gebeurt een stuk beter en is alles nog veel vertrouwder, mocht het binnenkort uit gaan omdat jullie elkaar toch niet zo leuk vinden (na elkaar 2 maanden te kennen en na 2 weken een relatie gehad te hebben geloof ik namelijk niet dat je elkaar echt door en door kent) dan kun je denk ik alleen maar blij zijn dat je geen seks met hem hebt gehad.
Kort om, van wachten krijg je denk ik geen spijt, van niet wachten kun je dat wel krijgen. Zeker omdat je twijfelt zou ik het nog niet doen.

Je twijfelt dus niet doen. Je moet er 100% achter staan als je verder wilt.

Je geeft al aan dat je twijfelt. Je bent er dus nog niet klaar voor. Als ik jou was zou ik gewoon nog even wachten. Je voelt vanzelf als je er helemaal klaar voor bent. Dan zijn de twijfels weg. Als je nu verder gaat kun je spijt krijgen. Dan kun je het niet meer terugdraaien. Dat zou zonde zijn. Dus als ik jou was zou ik gewoon nog een tijdje wachten, net zolang totdat je er wel echt klaar voor bent!

Omdat je twijfelt zou ik het niet doen. Ik ga ook al meer dan een maand ‘verder’ met mijn vriend, seksuele spanningen zonder shirt enz. Toch wil ik nog echt niet verder gaan dan dat en wil ik nog even de broeken aanhouden. Ga steeds verder in kleine stapjes, dan geniet je er het meest van en kun je meteen aangeven als je iets niet wilt!

Bedankt allemaal!
Wat voor dingen doe jij zo allemaal? Steeds het zelfde of heb je misschien tips? :slightly_smiling_face:

Ik heb je even genote, alleen snap ik niet of ik hem nou wel heb verzonden of niet, ik note normaal niet :’)

Ik heb wel een vriendschapsverzoek, voor de rest niets…
Ik doe dat ook nooit haha dus weet voor de rest ook niet hoe het werkt

Ik zag net dat je bij privacy kan aankruisen of iemand je een note mag versturen of niet, heb je dat niet toevallig uitstaan?

Nee niet uitstaan, heb jou net ook al een note gestuurd maar ook niks ontvangen dus? Wat raar

Hmm ja heel vreemd. Je staat ook nog niet bij m’n vrienden, zou het daar aan kunnen liggen?

Ik zat in precies de zelfde situatie, voor mn gevoel kende ik hem al heel lang en het voelde goed en alles. Maar in werkelijkheid hadden we pas een paar weken en kende we elkaar 2 maanden ongeveer. Uiteindelijk heb ik het over me heen laten komen en was het echt geweldig met hem. Geen spijt, maar toch zal ik je aanraden om te wachten tot een moment dat het beter voor je voelt, en niet plannen! Daar word je alleen maar zenuwachtig van

Jij wel bij mij!

Ja dat gevoel heb ik dus ook… Bedankt :slightly_smiling_face:

Zolang je nog twijfels hebt, zou ik er nog even mee wachten. Doe het pas als je zelf denkt van ja, nu ben ik er 100% klaar voor

Ik heb het ontvangen! Bedankt :slightly_smiling_face:
Heb er echt wat aan

Oké, dat is heel fijn om te horen haha!