Wel of niet gaan?

Een vriendin en ik zitten heel erg te twijfelen of we zondag (met carnaval dus) naar een discotheek bij ons in de buurt zouden gaan of niet. Sowieso hebben we beide niet echt veel met carnaval en hebben we het nog nooit gevierd. Opzich lijkt het me wel leuk om een keer mee te maken, maargoed. Bij ons in de buurt zijn er eigenlijk (even plat gezegd, kleine/niet interessante/populaire dingen weggelaten) 2 dingen te doen:

1- Een discotheek dus. Alleen bijna niemand gaat hier naartoe dus het wordt waarschijnlijk niet heeel erg druk. Wel komen allebei onze crushes hier hehe, dus die willen we eigenlijk wel weer zien.
2- Een dorp bij ons in de buurt waar iedereen heen gaat i.p.v. die discotheek. Alleen hier kennen we bijna niemand (is echt zo’n ‘dorpsding’) en dan zitten we met slaapplaatsen, want terugfietsen midden in de nacht kan sowieso niet…

Daarbij zitten we ook nog met met wie we dan moeten gaan. Waarschijnlijk is dit niet zo’n heel groot probleem, maar goed, bijna niemand gaat naar die discotheek?

Dus we twijfelen of we nu moeten gaan… zo ja, waarheen? Of gewoon helemaal niet carnaval vieren? Want echt die-hard carnavallers zijn we niet dus…

Maar je kunt het toch wel gezellig maken in die discotheek, ookal is het niet druk? Als jullie crushes er ook zijn, kan het the time of your life worden!

Misschien is het leuk om samen met je vriendin nog meer meiden mee te vragen naar de discotheek? Dan is het ook wat drukker & het is natuurlijk altijd gezellig met je vriendinnengroep :slightly_smiling_face:

Jawel, is ook wel zo. Maar ik wil ook niet de hele avond aan hem ‘vastgeplakt’ zitten zegmaar haha, ik wil wel gewoon dat er ook nog leuke andere mensen zijn waar je nog naar terug kan (: En aangezien mijn vriendin dan ook bij haar crush is (waarschijnlijk) moeten er wel ook nog wat andere leuke mensen komen…

De meeste vriendinnen van ons zijn helaas op vakantie :frowning_face:
En klasgenoten/aardige meisjes van school… tja, de meesten zijn dus ook op vakantie en het deel wat wel overblijft gaat naar dat dorp!

Tja, zoals VILTxSTIFT zegt: is meer vriend(inn)en uitnodigen geen optie?
Oh ik lees nu pas je vorige reactie, never mind dus!

eh, het heel dorp gaat niet naar de disco? is het zo n dorp dat dan de disco helemaal leeg is? :stuck_out_tongue:

ander dorp haha! discotheek ligt in W. en ik heb het over dorp S. :slightly_smiling_face:

Ik zeg doen.

Gewoon naar die discotheek gaan. Hier in de stad is ook nooit wat te doen maar met Carnaval is het echt overal druk in ieder cafe of discotheek dus bij jullie waarschijnlijk ook.
En zo niet dan gaan jullie toch gewoon weer naar huis?