Wel of niet gaan?

Ik denk eerder dat de leraren gewoon niks uit gaan leggen. Gewoon omdat het geen zin heeft om het aan 3 personen uit te gaan leggen, en de volgende les alles weer te moeten gaan herhalen voor de rest. Bij mij op school zouden ze ons dan gewoon saaie opdrachten geven, een film laten kijken of een tussenuur geven ofzo.
ontopic: ik zou morgen zo vroeg mogelijk je vader laten bellen en dan gaan staken.

Niet gaan.

als ik jou was zou ik ook gewoon naar school gaan, als je al achter loopt, kan elk extra uurtje op school je helpen om weer bij te komen!

Schrijf je eigen absentiebriefje? Onder het mom van ziek.

Anders gewoon gaan.

Ik zou niet gaan en inderdaad donderdag zeggen dat je wel hebt geprobeerd te mailen. Als ze het niet geloven kunnen ze altijd nog contact met je vader opnemen, toch? Of je vraagt of hij morgenvroeg voor je wilt bellen, lijkt me ook genoeg bewijs dat je toestemming hebt.

Op je 18e zou je geen toestemming meer nodig moeten hebben. Kletskoek van de administratie! Je kunt overigens altijd achteraf nog een mailtje laten sturen door je vader, indien ze voet bij stuk houden.

Als je het standpunt echt steunt, zou ik dus wel gaan. Niet gaan als je alleen een vrij dagje wenst te hebben. Met een beetje geluk heb je privé les en anders heb je mooi de kans om aandacht te besteden aan je achterstallig schoolwerk.

Laat je vader een brief schrijven met handtekening, of nogmaals de e-mail.

Ik denk eigenlijk wel dat je dat extra dagje school nodig hebt.

Ik zou wel gaan, zo toon je toch soort van interesse in je school (wat altijd in je voordeel werkt!) en zoals je zelf al zegt, je loopt achter met bepaalde vakken.