Wel of niet gaan?

Morgen is er een staking in Amsterdam van het LAKS (voor degene die dit niet wisten)
Nu kregen we van school toestemming om te gaan mits het van je ouders mocht.
Ik dacht: Ach laat ik gewoon naar school gaan want ik loop nogal achter bij sommige vakken. Maar ik kwam er vandaag achter dat er (met mij) 3 mensen uit mijn klas kwamen en de rest niet. Dus ik had zoiets van: Ja dan heeft het ook geen nut om te gaan. Was ik naar de administratie gegaan om te vragen of ik zelf toestemming mocht geven (aangezien ik 18 ben, de rest van m’n klas 15 -lang verhaal-) Maar dat mocht niet, dus moest ik m’n vader laten mailen zodra ik thuis was. Nou dat heb ik gedaan, krijg ik net opeens een bericht met “Mail niet verzonden” omdat het email adres niet klopte of iets dergelijks. Nu is het te laat om nog naar school te bellen… maar wat zou ik nu doen? Morgen gewoon naar school gaan, of niet gaan en als ze ernaar vragen zeggen dat ik had gemaild?

Als de mail niet verzonden is, staat het ook niet in postvak uit meestal. Dus dan heb je zegmaar geen bewijs dat je het wel geprobeerd hebt om te versturen? Ik weet het niet.

Je vader kan toch morgen bellen? Iig, bij ons is het ook goed als je naderhand (een dag erna ofzo) nog een briefje inlevert of belt.

k Zou gewoon naar school gaan, als je toch achterloopt met je vakken…

Ik zou naar school gaan als je achter loopt.
Of thuis werken.

Ik heb de petitie getekend:D
Sorry, doelloze reactie maar wou ik even melden:p

Ik zou een dagje thuisblijven. Waarom staken? Het zijn maar 40 uurtjes extra, dat is nog geen half uur per dag.

Als je achterloopt is het toch juist handig als er weinig mensen zijn?
Kan je meer vragen stellen en wordt er meer tijd aan je besteed. En omdat er maar zo weinig mensen zijn hoef je je ook niet zo opgelaten te voelen als je iets vraagt (dat heb ik iig wel altijd).

Ik heb er een brief thuis van gehad je mag gaan met toestemming
van je ouders maar als ej toetsen die dag heb krijg je een 1 en mag je ze niet inhalen.

@ Foreveralone: Ik was ook niet van plan om echt te gaan staken :’)

Maargoed, ik denk dat ik maar gewoon ga en dan aan m’n achterstand ga werken want als ik thuisblijf dan ga ik toch weer shoppen ofzo

Ik zou gewoon naar de stad gaan met je vriendinnen lekker gezellig shoppen ipv staken haha. xD

ik zou gaan en overmorgen het goeie email adres vragen, en je vader alsnog laten mailen

Ik zou aan je school gaan werken (aka. naar school gaan) maar ik ken mezelf goed genoeg om te zeggen dat ik uiteindelijk te lui ben om te gaan…

Ik zou gaan staken of niet naar school gaan. Die leraren gaan geen fuck doen als er maar 3 leerlingen zijn dus dat is tijdverspilling :’)

-

Je krijgt juist haast persoonlijke begeleiding, dus naar school gaan lijkt me zeker geen tijdverspilling

Ga gewoon naar school. Dat staken heeft vrij weinig nut en aangezien je zelf aangeeft dat je achterloopt bij wat vakken, zou ik naar school gaan.
(Ik ga ook gewoon naar school ja, ook al gaat de helft van mijn klas wel staken)
Maar het is je eigen keuze he :wink:
Je kan ook lekker een dagje thuis gaan zitten te niksen maar daar schiet je weinig mee op naar mijn idee.

Mn vriendinnen zitten op school :frowning_face: -andere scholen, en degene waarmee ik omga op school moeten ook naar school-

Ik snap eigenlijk gewoon niet van al dat ophef van de urennorm. Je merkt er helemaal niets van.

(Maar goed, dan moet de overheid wel proberen is te investeren in onderwijs.)

Wij mogen staken van school, maar alleen met ondertekening van je ouders. Maar bij ons is het onzin, onze school voert het beleid niet door dusja.