Wel of niet gaan?

Mijn crush viert zaterdag avond zijn verjaardag en hij heeft mij uitgenodigd. Natuurlijk wil ik echt wel gaan, alleen ben ik bang omdat er bijna geen mensen zijn die ik ken (gelukkig mijn beste vriend wel). Ook ben ik als de doods dat ik me moet voorstellen aan zijn familie enz. En hij woont een uur fietsen, dus moet ik ook gebracht en gehaald worden. En ik zie mezelf daar al shakend om 8 uur voor de deur staan…
Wel of niet gaan?

sorry voor spelfoutjes

wel?

Nou lijkt me een goed teken dat hij je heeft uitgenodigd :slightly_smiling_face:
Lijkt me ook een beetje eng, maargoed ik zou het toch doen!
Is toch alleen maar handig dat je meteen zijn ouders en familie leert kennen?
Probeer gewoon niet zo zenuwachtig te zijn en je hoeft echt niet zoveel te doen, gewoon taart eten haha

Wel.

Ik zou wel gaan, hij heeft je uitgenodigd dus hij vind je wel leuk. Als je niet gaat heb je kans dat hij denk dat je hem niet ziet zitten. Probeer relaxt ze zijn, dan komt het vanzelf goed.

Ik zeg wel :grin:! Je vindt hem toch leuk?

Wel! Ik denk dat je alleen maar spijt krijgt als je niet gaat en kan me niet voorstellen dat je het niet naar je zin gaat krijgen als je je alleen al druk maakt om het voorstellen aan zin familie. Het komt echt wel goed meid!

Gewoon doen, stel dat het wat wordt moet je al die mensen ook leren kennen. Dus dan heb je dat al vast gehad haha!

Gaan.

wel

WEL! Je krijgt eerder spijt van dingen die je niet gedaan hebt, dan van dingen die je wel gedaan hebt. En wedden dat je het achteraf heel leuk vond en blij bent dat je geweest bent?

Gaan!

SOWIESO gaan haha, je gaat er spijt krijgen als je niet gaat.

Doeeeeeeeeeeen :'DD

Ik wou dat mijn crush me uitnodigte , GAAN!

wel!

Gaan! Hij nodigt je niet voor niks uit;)

Wel gaan! Je gaat heel veel spijt krijgen als je niet gaat!

GAAAAAAAAN!