Wel of niet feliciteren?

Ik zit het me nu echt af te vragen, ik had deze zomer een super leuke Italiaanse jongen ontmoet in Italië, we hadden echt een klik met elkaar en het ging ook 2 maanden op afstand goed, en we zouden elkaar spoedig zien met kerst en nieuwjaar…
Sinds een week wilt hij opeens niet meer komen, omdat zijn ‘lifestyle’ niet goed voor me is en dat hij problemen heeft, hij zit ook in het leger. Ook dat hij niet dezelfde gevoelens heeft als ik voor hem, maar dat die God bedankt dat hij me heeft ontmoet.

Sinds Dinsdag nacht hebben we elkaar niet meer gesproken. Ik respecteerde zijn keuze en heb gezegd dat ik hem gewoon verwijder van Whatsapp. Was me niet gelukt, maar ik praat gewoon niet tegen hem. Ik heb hem nog steeds op Facebook. En morgen 11 November is hij jarig… ik wil nog wel gewoon vriendelijk met hem zijn, maar zit dus te twijfelen of ik hem nou wel of niet zou feliciteren.

What should I do? Ik denk nog elke dag aan hem… :flushed:

Ik zie niet in waarom niet.

Gewoon feliciteren.

Ik zou het gewoon doen.

Gewoon feliciteren!

Ja dat hoort ik feliciteer zelfs mensen die ik amper ken en als het je ex is kan je hem nog wel feliciteren :astonished:

Gewoon doen :slightly_smiling_face:

Hij heeft het op een hele fatsoenlijke manier afgekapt, dus je mag 'm wel feliciteren.

Gewoon : gefeliciteerd,. Niet: ik hou van je, fijne verjaardag schatje., maar gewoon gefeliciteerd zoals je bij een gewone vriend ook zou doen

Congrats bro :sunglasses:

vriendelijk genoeg!?

Gewoon feliciteren, dan denkt hij als hij het leest sowieso een keertje extra aan je (:

gewoon doen.

gewoon feliciteren,dan denk je nog aan hem

Gewoon feliciteren!