WEL OF NIET EEN IPOD TOUCH KOPEN?

Volgens mij niet, omdat een Macbook een ander besturingssysteem gebruikt.

Je weet het dus niet zeker?

IK DENK DAT JE EERST MOET OEFENEN MET EEN TOETSENBORD GEBRUIKEN VOORDAT JE OVER GAAT OP NOG INGEWIKKELDERE APPARATUUR ZOALS EEN IPOD

Mijn hemel, caps locks doet pijn aan mijn ogen.

Niet doen, ik heb er nu spijt van. Ik vind de aplicaties wel enorm verslavend (maar je moet er wel voor betalen)

En er komen enorm snel krassen aan de spiegel zeide (En je kan in vergelijking met het aantal nummers veel meer met de classic plaatsen)

:grinning_face_with_smiling_eyes:

IK ZOU ECHT NOOIT VAN MIJN LEVEN EEN IJPOT TATSJH KOPEN DAT IS ZO EEN SLECHT DING!!! NOOIT VAN MIJNE LEVEN KOOP IK OOIT NOG EEN IJPOT TATSJH.

Ik zou hem niet kopen als je zelf niet weet waaróm je hem eigenlijk zou kopen.

flowersandbees,

ik wil graag iets kopen van mn verdiende geld,
en niet gewoon zo’n flutding waar je niks aan hebt xd
dus darom dacht ik.;
laat ik het hier maar eens vragen (:

http://www.apple.com/nl/ipodtouch/what-is/ipod.html

Zulke dingen vind je door te googelen :wink:

dankje voor die site itachi_hime ;d

Doen (:

vooral voor de muziek & internet.
Maar je kan er ook films opzetten (heeeel handig als je lang op de trein/bus moet zitten :stuck_out_tongue: ) en de spelletjes in app store zijn ook fijn:D

http://www.apple.com/nl/ipodtouch/what-is/ipod.html

helemaal onderaan die site,
weet iemand toevallig of dat allemaal dat er allemaal opgesomd wordt wat je der mee kan,
of dat óf of is, of én en? (:

lamusique?
die spelletjes,
moet je daar voor betalen?
en zo ja,
voor hoeveel dan ongeveer?

kopen, zo duur is die helemaal niet… en je kan op internet, op school ook. naja bij ons teminste… spieken… en je moet van muziek houden anders heeft het bijna geen nut om dat ding te kopen

IK HEB ER EEN EN IK ZEG DOEN!!! IK BEN ER SUPEEAARRR BLIJ MEEE!!! :grinning::smiley: ECHT JE WEET NIET WAT JE MIST KOPEN DUS!!

Dat zijn de specificaties :wink:

Je kan toch gewoon zo’n beschermhoes kopen voor dat spiegelageval?

thanks iedereen voor reageren (:

ik denk dat ikum wel ga kopen ;d

maar ff vraagje aande mensse die son ding hebben,
heb je genoeg aan 8 gb?

dat ligt aan hoeveel muziek en apps jij er op wilt zetten ik vind het genoeg maar ken ook mensen die het te weinig vinden…

wat heb jij er ongeveer op staan dan, im590?