Wel of niet doen?

-

Ik weet niet ik heb geen jonger zusje ( ":
Maar mijn zussen lenen mij altijd wel hun spullen.

Maar ik zou toch gewoon uitlenen,… t is wel je zusje!

Ja ik zou het wel doen.
Hoe ruig kan een gala voor 10 jarige nou zijn, hij gaat vast niet stuk.
Maar ja, als jij het niet wilt moet je het niet doen, het zijn jouw spullen toch.

Ik zou het wel doen.

ja natuurlijk! het is al hartstikke zielig dat ze niet zoveel past, en je wil toch ook dat zij een leuke avond heeft en er mooi uit kan zien. En als je daar eventueel een jurkje voor op moet offeren, prima, je krijgt toch een nieuwe (andere) en je zusje gelukkig zien is toch veel meer waard?

bovendien kan je het haar nog eens nadrukkelijk vragen om op te passen dat er niks mee gebeurt enzo, of iets in return ervoor vragen, of als onderpand :stuck_out_tongue:

-

Ik zou het wel doen, hij gaat vast niet stuk als ze hem 1 avondje aan heeft op een gala toch? En het is ook zielig voor je zusje dat voor de rest niks past, en dan past eindelijk iets en dan mag ze het niet lenen…

Ik zou het ook doen. En eventueel iets vragen als onderpand.

Doen, het is je zusje.

Ik zou het doen

Ik zeg doen.

Gewoon doen, maar wel zeggen dat ze er dan voorzichtig mee moet zijn.

Het zijn jouw spullen, dus je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Maar ik zou het wel doen, ach ze is je zusje ze is pas 10 :stuck_out_tongue: haha zal allemaal wel meevallen hoor

Ik zou het ook gewoon doen,het is wel je zusje. En idd vragen of ze er heel voorzichtig mee wil zijn…

En als ie dan kapot gaat, krijg je wel een nieuwe van je ouders!

Mijn zus steelt altijd alles, en ik steel altijd van haar. Ik heb er nooit problemen mee.

Maar als jij denkt dat ze het echt stuk gaat maken, en jij vind het een heel mooi/leuk/bijzonder jurkje dan zou ik het weer niet uitlenen. Subtiel uitleggen, en dan snapt zij dat ook wel. En dan haar wel een ander jurkje/kledingstuk geven als ze dat graag wil lenen.

leen het haar gewoon
jij zou het toch ook niet leuk vinden als je niks had voor een gala
en voor die paar uurtjes kan je zusje hem echt wel aan.

Uitlenen. Daar ben je ’ een grote zus’ voor.

uitlenen, als ze het kapot maakt krijg je toch een leuk ander jurkje?:grinning:

Ik zou het niet uitlenen, maar mij zusje is ook niet aardig

Ik zou het alleen niet uitlenen als je echt denkt dat ze eruit knalt, want dat zou ontzettend zielig zijn.
Anders, doen.