wel of niet doen?

Hee Chicks!

Ik ben nu al een tijdje nogal in twijfel wat ik zou doen.
het zit zo…

Een half jaar geleden liep ik steeds langs de viskraam hier in de buurt, daar werkt een jongen die ik erg leuk vind. Na wekenlang voorbij gelopen, met een lieve glimlach en hem groeten, heb ik al mijn moed bij elkaar geraapt en in een lekker impulsieve bui gevraagd of hij wat wilde gaan drinken samen. Nummer gegeven, geappt, het was echt top, we vonden elkaar superleuk. Uiteindelijk wat gaan drinken, date was echt super! Alles ook netjes gehouden, gewoon drankje gedaan, gepraat, veel gelachen, en bij afscheid een klein kusje, hij vroeg of ik nog een tweede keer wilde afspreken. En dat wilde ik supergraag!
De dagen erna veel geappt, flirterig en heel lief, hij was stapelgek op mij ik op hem…
Maar… die 2e date kwam maar niet, na 2 weken heb ik gevraagd of hij het echt nog wel wilde, omdat ik het lastig vond hem te peilen hierin.
Hij reageerde niet, na 3 dagen kreeg ik uiteindelijk een berichtje:
Sorry dat ik niet eerder gereageerd had, maar ik wilde er even goed over na denken, ik denk dat we toch niet zo goed bij elkaar passen.

Eigenlijk, kwam dit ondanks dat ik het dus al vroeg, best onverwachts bij mij… Ik heb ook nooit meer gevraagd waarom hij dat vond, ik wilde me neit opdringen hierin…
Maar nu heb ik hem weer een aantal keer gezien en hij blijft zo in mijn hoofd hangen, weer opnieuw…

Nu is het wel zo, hij weet dat ik problemen heb en heeft zelf ook niet een gemakkelijk leven gehad. Ik ben bang dat dat meespeelt, ook omdat het met mij weer wat minder gaat, maar goed, dat is natuurlijk gissen…

wat zouden jullie doen, zou ik toch weer eens contact zoeken, of het toch maar laten?
Ik ben zo in twijfel, ik wil hem niet lastig vallen en hij is duidelijk geweest, maar ik vind hem toch eigenlijk heel erg leuk (weer opnieuw)… En denk ook weer van ja… niet geschoten is altijd mis…

Ik denk dat je toch het beste duidelijkheid kunt vragen, waarom hij er vanaf zag. Misschien dat je het daarna persoonlijk kan afsluiten, of dat er nog over te praten valt en jullie toch nog een tweede date kunnen proberen.

Inderdaad, ik zou ook vragen waarom hij dat op eens zei. Want als jullie het zo super leuk en gezellig hadden, waarom zou hij dat op eens zeggen?

Bedankt voor jullie reactie’s!

Ben er wel bij vergeten te zeggen, het laatste contact was begin september, is het niet raar om dan alsnog erover te beginnen?

En hebben jullie ook een tip hoe ik dat het beste kan doen?

sorry, onzeker

Begin bijvoorbeeld zo:

Hee, lang niet gesproken?
How is life?

En dan iets van:
Goh, weet je, pas geleden vroeg ik me nog af waarom je toen eigenlijk vond dat wij niet zo bij elkaar passen. Dus weet jij misschien nog waarom dat was, ik ben er best nieuwsgierig naar!

Succes!!!

Thanks!

Zo simpel is het inderdaad ook gewoon, gewoon doen…

Oké vandaag is hij werken weet ik, dus vanavond ga ik hem een berichtje sturen, willen jullie dat ik jullie op de hoogte hou?

Jaaaa, natuurlijk willen we dat :sunglasses:. Heel veel succes, ik ben erg benieuwd en duim voor je dat het alsnog wat wordt!

Spannend, succes :slightly_smiling_face:

Ben wel benieuwd hoe het afloopt

Bedankt meiden!
Berichtje is in ieder geval verstuurd nu maar afwachten :flushed:

Al een berichtje terug gehad?

Helaas ‘negeert’ hij me… dus dat is duidelijk genoeg, iig een poging gewaagt hihi!