Wel of niet doen?

Ik zou tijdens de eerste echte date niet meteen met zun 2e naar zijn kamer gaan… Misschien gaan er dan dingen gebeuren die jij niet wilt. (Je begrijpt vast wat ik bedoel)

Spreek anders in een stad in het midden van jullie af! Ga daar wat drinken, naar de bioscoop, uit eten of wat dan ook. Is het niks en heeft hij toch verkeerde bedoelingen (wat ik niet denk) dan ben je zo weg. Dat is anders als je bij hem op zun kamer zit.

Success~!

Ik zou bij geen van beide van jullie afspreken. Je denkt hem goed te kennen, maar mensen kunnen zich heel anders voor doen op het internet, msn ect. En ook al zegt jou vriendin dat hij oké is, en dat is hij misschien ook wel, ze heeft niet al jullie gesprekken gelezen (neem ik aan). En dan erbij, misschien heeft hij wel alleen maar goede bedoelingen daar niet van, maar je weet maar nooit. (En als laatste, jij bent 17, hij is 21. Officieel is dit niet eens legaal.)
Ik zou niet in mijn eentje gaan, en als ik dit deed zou ik (bv een goede vriendin) laten weten waar ik was zodat zij mensen kan waarschuwen als er iets gebeurt.

Wat leuk dat het goed is afgelopen :grinning:

Ik zou naar hem toegaan, dat er dan misschien dingen gebeuren die je niet wil is onzin want dat heb je zelf in de hand.
Maar je kunt ook gewoon eerst een drankje drinken in de stad ofzo en daarna nog even naar zn kamer gaan?
Veel plezier in ieder geval!

Jemig lees de aangepaste beginpost even goed :’)

Denk dat dat het wordt idd (: Gewoon eerst daar de stad in 's middags en dan kunnen we altijd nog naar zijn kamer als het gezellig is (dit klinkt fout maar zo bedoel ik het niet) en anders ga ik gewoon naar huis. Wat dat “dingen gebeuren die ik niet wil” weet ik eigenlijk wel voor 99,99% zeker dat het goed zit want het is niet alsof ik hem pas een week ken enzo en nja, ik weet niet haha :")

Maar @hierboven ook bedankt voor de reacties (:

Als je hem zelf vertrouwt, dan kun je wel gewoon naar z’n kamer gaan.
Moet geen probleem zijn, toch :slightly_smiling_face:

Have fun! En hou ons up to date he haha! Ben benieuwd hoe het afloopt.

je zegt het eigenlijk zelf al, bij hem

Haha er is nog beeetje discussie :") Hij wil mij niet laten reizen (= geld laten betalen) als hij zelf gratis kan, zeker omdat ik geld wil sparen voor vakantie enzo blabla. Maar maakt me echt niet uit dus ik haal hem wel over hehe.

Morgen gaan we afspreken iig, dus ik hou jullie idd wel op de hoogte haha.

Ow, wat leuk Wasabi :grinning: Ik wil alles horen!

Oke ik ga het hier ook even dumpen want ik voel me er een beetje meh door. Een vriendin zat zaterdagavond (toen we het er over hadden) echt van: “ja nou sorry ik snap echt niet wat je in hem ziet, leg eens uit dan blabla” en daarna van: “jaa misschien wordt het wel super awkward als je hem dan in het echt ziet… ik bedoel, donderdag was wel met uitgaan en met alcohol op enzo dusja mensen kunnen vet anders zijn” dus toen zat ik al van: okee… En later zei ze zo van: “ja nja naar zn kamer gaan zou ik ECHT niet doen hoor, hallo hij is wel veel ouder dan jij en nja maaaarja je moet het zelf weten blabla”

En nu heb ik er helemaal geen zin meer in maar meh :")

Haha, hopelijk morgenavond een leuk verhaal ^^

Omg ik heb zenuwen man bwewiejlfasd

Nou jongens, I survived haha! Het was eigenlijk heel gezellig en niet raar/eng/awkward ofzo (: Ik zit nu alleen een beetje van mehhhhh… Want het was zeker leuk en nog een keer afspreken gaat ook wel gebeuren denk ik, maar ik weet nou niet echt of dit dé jongen is zegmaar haha. En dan voel ik me zo lullig als ik wel nog een keer ga afspreken enzo maar alskdfjasdl meh. Maargoed het was dus leuk :grinning: Haha

Aw, wat leuk dat het leuk was :grinning:
Spreek lekker nog een keertje af. Het is nogal onmogelijk om na een paar dates al te weten of dit nou dé jongen voor jou is. En daarbij ben je helemaal niet verplicht om een relatie met hem te beginnen omdat je een aantal afspreekt. Dus gewoon nog een keertje afspreken, als jij het leuk vond nu.

Heee, wat leuk! Ik zie dit net pas, nu wil ik hem facebooken(haha sawry). Ik zou het gewoon even aankijken en een paar keer wat afspreken en ik zou ook in ‘zijn stad’ afspreken, dat lijkt me persoonlijk veel chiller, want in ‘jouw stad’ is dat altijd vet awkward omdat je dan of thuis moet afspreken of je komt allerlei bekenden tegen in de stad omdat ‘jouw stad’ zo klein kruupstadje is.

Trouwens, niemand verwacht van je dat je nu al zeker weet dat het dé perfecte guy is, gewoon blijven afspreken en dan zien waar het schip strandt. Daarbij, daten zegt niks, als je iemand date betekent dat niet dat je per se aan diegene vast zit of zo :’) En ik weet het niet… ik zou een beetje hard to get proberen te spelen want ik heb het idee dat hij denkt dat ‘hij je al heeft’. Maar dat is een ‘feelingskwestie’ van mijn kant.

Oja en 4 jaar schijnt een heel goed leeftijdsverschil te zijn en hij is een student, en studenten zijn zoveel leuker dan al die boeren knapen hier!
Oja en heb gewoon funnn en volg je gevoel maar je moet niet na 10 dates pas zeggen: hee ja heel leuk dit, maar ik zie het niet zitten want dat vind ik zielig voor de guy :’)

omg, like your tumblr :’)

de mannentumblr?

edit: haha, ik zie het al dat je die bedoelde :slightly_smiling_face: Fenk you

jaaaaaaaaaaaaawh. like :bowing_man:

Haha thanksssss voor de reacties guys.
Maar ik vind weer zo van, de volgende keer wil hij heel graag hier komen en mijn ouders zijn vaaak thuis dus dan is het van: hoi dan ontmoet je die ook.

En ik vind dat raar om daarna dan te zeggen van: jo nee laat maar :") Niet dat m’n ouders hier iets mee te maken hebben en wss doe ik veel te moeilijk maar mwehhhhh.

Ik zou gewoon met hem afspreken hoor. :slightly_smiling_face: Het kan toch zijn dat je er na een tijdje achter komt dat hij het toch niet helemaal is? Dat is echt heel normaal hoor. En ach dat hij dan je ouders heeft ontmoet, als hij er geen problemen mee heeft is het toch niet erg? :slightly_smiling_face: