Heee, wat leuk! Ik zie dit net pas, nu wil ik hem facebooken(haha sawry). Ik zou het gewoon even aankijken en een paar keer wat afspreken en ik zou ook in ‘zijn stad’ afspreken, dat lijkt me persoonlijk veel chiller, want in ‘jouw stad’ is dat altijd vet awkward omdat je dan of thuis moet afspreken of je komt allerlei bekenden tegen in de stad omdat ‘jouw stad’ zo klein kruupstadje is.
Trouwens, niemand verwacht van je dat je nu al zeker weet dat het dé perfecte guy is, gewoon blijven afspreken en dan zien waar het schip strandt. Daarbij, daten zegt niks, als je iemand date betekent dat niet dat je per se aan diegene vast zit of zo :’) En ik weet het niet… ik zou een beetje hard to get proberen te spelen want ik heb het idee dat hij denkt dat ‘hij je al heeft’. Maar dat is een ‘feelingskwestie’ van mijn kant.
Oja en 4 jaar schijnt een heel goed leeftijdsverschil te zijn en hij is een student, en studenten zijn zoveel leuker dan al die boeren knapen hier!
Oja en heb gewoon funnn en volg je gevoel maar je moet niet na 10 dates pas zeggen: hee ja heel leuk dit, maar ik zie het niet zitten want dat vind ik zielig voor de guy :’)