Wel of niet doen?

[s]Ten eerste: sorry, ik haat het om over dit soort dingen topics te openen maar ik twijfel zo erg :") Ik hou 't wel kort, haha.

Ik “ken” dus een jongen van 3 jaar geleden. Hij vierde oud & nieuw in mijn stad (hij woont zelf ergens anders) en was een vriend van iemand die ik ook kende. Hij was 18 en ik 14, en die mensen daar wilden ons koppelen. Nja ik heb toen heel even met hem gepraat maar verder niet want ik was een verlegen kutkind :") Kreeg hem daarna wel op Hyves/msn etc etc en praatte wel eens met hem. Contact verwaterde beetje maar de laatste maand (? of langer) ben ik echt hele dagen met hem aan het whatsappen. Inmiddels is hij dus 21 en ik 17. Hij studeert trouwens in de stad waar ik (als het goed is) volgend jaar ga studeren dus de afstand is ook weg zegmaar. De gesprekken zijn meestal wel leuk maar worden ook wel steeds meer flirty eigenlijk… Ik zou dus eigenlijk met een vriendin daar gaan stappen (en dan kon ik hem dus ook weer zien/spreken enzo, wat we beide wel graag wilden) maar dat duurt wss nog heel lang, dus hij zei van: je kan anders ook wel een andere keer gewoon komen? - Nou wil ik dat opzich wel, maar toch twijfel ik haha. Want ten eerste ken ik hem dus totaal niet eigenlijk (of nja, niet in het echt), ik denk niet dat mn moeder me laat gaan eigenlijk (mede om de leeftijd en nja, andere stad blabla) en ik vind soms dat hij iets té veel flirty/“opdringerige” opmerkingen maakt. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar bijv van die grapjes dat ik denk van: … wat wil je hier nou mee zeggen haha. Ik weet ook nooit zo goed hoe ik daar op moet reageren want ik vind hem (voor zover ik hem ken) een hele leuke/aardige jongen maaaaar ik heb geen zin om daar te komen en dat er dan meteen allemaal verwachtingen zijn, als je begrijpt wat ik bedoel haha.

Oke sorry, super lang verhaal en wss nogal onsamenhangend maar ik twijfel :") Ik ben bang dat het awkward wordt als ik daar in m’n eentje kom maar hmmmm. Het ene moment denk ik van “nou en, gewoon doen” en daarna van “mweeeeeh laat maar”. Wat zouden jullie doen haha?[/s]

EDIT: oké we zijn afgelopen donderdag daar uitgeweest, was super gezellig en leuk en uiteindelijk hebben we ook gezoend haha. Nou gaan we volgende week afspreken alleen ik twijfel waar: bij hem of bij mij. Bij hem: kost mij wel geld (vind ik niet heel erg maar okkie) dus ik moet reizen ('s avonds alleen?) maaar wel beter, de stad is veel leuker, hij heeft eigen kamer (is chiller) en nja ik vind het gewoon veel leuker om daar heen te gaan haha. Bij mij: hij kan gratis reizen, wil ook wel hierheen komen maar de stad is mega saai én mijn ouders zijn gewoon thuis (vind ik niet per se erg, maar voor een “eerste date”, meteen de ouders zien enzo hmm meh. Vooral omdat ik nog niet 100% overtuigd ben ofzo, dat vind ik dan stom :") En je gaat niet een hele dag/avond in de stad blijven). DUS: wat zeggen jullie?

Als je hem niet goed kent, zou ik niet bij hem afspreken. Maar je kan bijvoorbeeld wel ergens iets gaan drinken? Of hij komt naar jou, of jullie zoeken een stad/dorp uit wat een beetje in het midden ligt.

Hmm ja dat vind ik dus eigenlijk ook. Maar een vriendin kent hem wel wat beter dan ik en die zegt ook dat hij echt wel oké is enzo maarja :") Hmm.

Je weet het niet…ook al zegt jouw vriendin dat. Ik kan het alleen niet beter verwoorden :stuck_out_tongue:

Ik zou inderdaad ook gewoon iets leuk gaan doen, bij geen van jullie beiden thuis. Dat haalt ‘de druk’ ook een beetje van de ketel en dan kun je gewoon gezellig kletsen. Je kunt daarna altijd nog een vervolgdate plannen toch?

Vind je hem leuk?

Nouja, ik heb hem voor het laatst 3 jaar geleden zien dus écht ken ik hem natuurlijk niet :") Voor zover ik hem ken vind ik het een hele leuke jongen ja en we hebben volgens mij ook best wel veel gemeen, haha. Maar echt met 100% zekerheid kan ik het natuurlijk niet zeggen aangezien mensen in het echt altijd anders zijn…

Of een vriendinnetje optrommelen en hij ook een vriend meenemen en dan dubbeldaten?

Is wat luchtiger en veiliger enzo en ook wel erg gezellig misschien

Ja wat hun allemaal zeggen. Of op een openbare plek gewoon gezellig iets drinken, dan hoef je ook niet bang te zijn dat hij iets van je verwacht. En anders is zo’n dubbeldate altijd een optie.

Hmm ik weet niet of een vriendin van mij daar echt voor in is ofzo haha :")

Maar bedankt iedereen (:

-

Ik zou het gewoon proberen, spreek gewoon op een openbare plek af dan heb je nog genoeg mensen om je heen als het eventueel toch een foute jongen zou zijn.

Ik denk alleen dat ik dat niet durf :")
En ik ben echt bagn dat hij mij zo’n dom jong blaag vindt hahaha

Waarom? Met de verhalen van tegenwoordig kan je niet voorzichtig genoeg zijn lijkt me.

Ik bedoel helemaal alleen gaan haha. Of het nou bij hem is, bij mij of ergens in het midden :")
Daarom wil ik ook zo graag eersttttt gaan stappen daar met een vriendin (en desnoods daarvoor/daarna naar hem ofzo weet ik veel) want dan zit je met een iets minder “formele omgeving” (hele erge aanhalingstekens dit want formeel is het sowieso niet maarja ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden) en dan kan je altijd nog vluchten haha.

En je kan echt niet eerder uitgaan dan?

Nja ik zit even te denken… deze week sowieso niet meer. Volgende week heeft hij tentamens dus dan gaat hij zelf ook niet uit neem ik aan. Die week erna zou misschien kunnen hmmmmm.

Dan zou ik dat proberen te regelen.

nog andere mensen die er wat zinnigs over te zeggen hebben ? :"D

Even een aanvulling hehe (: