Wel of niet doen? help!

Ik ben slecht in het uitleggen van verhalen maar probeer het zo goed mogelijk begrijpbaar te maken haha.

Er is een jongen ik ken hem al 2 jaar nu, en we draaien altijd beetje om elkaar heen dan weer even flirten en zoenen enzo, en dan heeft of ik een ander of dan hij. Maar elke keer komen we toch weer na elkaar… alleen nou willen we ‘‘het’’ doen, alleen ik wil het zelf heel erg graag, maar me vrienden zeggen dat ik er spijt mee ga krijgen als ik het met hem doe… omdat hij niks vast wil en dat ze bang zijn dat ik gekwets word, en ik weet ook wel dat hij niks vast wil, maar ik wil het graag met hem doen, alleen ik ben bang dat het dadelijk alleen daarvoor is en dat al me vrienden dan zeggen ja zie je wel had je toch gewaarschuwd. Maar hij is wel heel anders dan dat die eerst was hij is nou veel liever en spontaner tegen mij enzo… Dus ik wil het zelf wel maar me vrienden laten me twijfelen iemand tips?!

ben je nog maagd ?

Je moet het alleen doen als je er zelf echt heeeeeeel zeker van bent! Maar ik denk dat je er inderdaad uiteindelijk spijt van gaat krijgen, want het is niks vast. Het kan zijn dat hij je daarvoor alleen wilt en dat is toch niet wat je wilt?

Hangt ervan af. Als jij iets serieus met die jongen wilt, lijkt het geen goed idee. Maar als je het echt graag wilt en er zeker van bent dat het je nadien niet zal kwetsen ga er dan voor. Je vriendinnen kunnen je niet zeggen hoe jij je achteraf zal voelen, enkel jij kan dat proberen voor jezelf uit te maken!

Nee geen maagd meer. En ik hoef ook niet persee een relatie maar wel dat ik weet dat die niet de volgende dag met een ander ligt dan voel ik me beetje gebruikt… stel ik doe het wel moet ik het dan gewoon tegen me vriendinnen zeggen of zouden jullie dat niet doen?

Dat moet je toch zelf beslissen? Wij kunnen voor jou toch niet de keus maken…

Nee maak hem uiteindelijk zelf, maar was benieuwd wat andere zouden doen.

je moet doen wat je hart zegt :relieved:

Die zegt gewoon doen en schijt aan de rest van de wereld! denkikja. :fu:

dan doe je het toch gewoon?

Ja denk dat ik het gewoon doe, en als het fout gaat en gezeik komt dan zien we dat dan wel weer.

omgodd ik maak nu net hetzelfde mee en zie hem volgende week ;p
en jha hij wil ook seks en kweet niet of hij het waard is
en nja, ik ben nog maagd en hy heeft een vriendin

En daar denk je serieus over na om dát te doen? Gosh.

Dat lijkt me dan een nee.

Sowieso is het een wereld van verschil of je maagd bent of niet. Zo ja, je eerste keer moet in mijn ogen speciaal zijn, met een speciaal iemand waar je van houd, en serieus mee bent. Ben je het niet meer is het meeste speciale er wel vanaf, en als je dan inderdaad weet dat je niet gekwetst raakt, tsja waarom niet. Maar ik zou het er wel over hebben waarom hij niks vast wilt beginnen.

Hij wilt niks vast om die zich dan verplicht voelt om de hele dag te zeggen waar die uit hangt, maar ja hij weet wel dat ik kei makkelijk ben ik hoef dat helemaal niet altijd te weten. Hij heeft zijn eigen dingen en ik ook. Ga daar nog wel over beginnen ja. Maar ben wel blij dat hij geen vriendin heeft, dan had ik het niet gedaan, stel dat ik die vriendin was en hij daar lag met iemand die het even met hem doet, beetje lullig.

O als je dat al zou doen krijg je daar zo veel spijt van. Ik heb ooit met een jongen gezoend die een vriendin had (voor mensen mij gaan aanvallen; ik wist dat niet, ik kwam er pas achter nadat ik ineens opzij geduwd werd door iemand en die mij dat vertelde) en ik heb me daar zo lullig om gevoeld.

En dan is het nog het lulligste dat jij je lullig voelt terwijl het zijn schuld is had hem moeten vertellen wel een zak eigenlijk!

Ik zou het pas doen als je echt met iemand een vaste relatie hebt en zeker weet dat jullie elkaar écht leuk vinden en niet alleen om de seks.

Maar misschien ben jij wel blind door de verliefdheid en zien alleen je vrienden wat voor iemand het echt is? Is hij misschien wel een enorme player, maar heb jij het niet door…

Ik zou ten eerste iets doen wat JIJ wilt , en wat jou gevoel je in geeft. Wil je het erg graag met 'm doen, dan doe je dat toch? Niet naar anderen luisteren en stel, ze hebben (helaas) “gelijk” naja…goed, maar je hebt iets gedaan wat jij in eerste instantie echt wilde doen.

Ik zelf zou niet met iemand seks willen als ik geen relatie daarmee heb. Maar dat is ieder voor zich

Nou ik heb het dus met hem gedaan haha, en ik heb er totaal geen spijt van hij was ook kei lief enzo, dus ben wel blij dat ik het gewoon gedaan heb. En als die raar gaan doen zien we dan wel weer heb ieder geval een super leuke nieuwsjaars nacht gehad! En kende hem die nacht ook precies 2 jaar!