wel of niet de kans wagen

hoi,

eerst ff wat achtergrond info, ik was een paar keer uitgeweest met een jongen en we hadden al getongd enzo toen vertelde hij mij dat hij een vriendin had. Ik was niet heel boos want ik zag zo iets aankomen(niemand is perfect). We bleven soortvan vrienden.
nu zijn jullie bij
Hij zou Vandaag van zijn vriendin horen wat ze van zijn actie vond, ik stuurde hem een appje, hij reageerde dat hij nog niet had gehoord. toen vroeg hij ¨als zij het met mij uit maakt wil je dan wat met mij beginnen.

ik vind hem echt heel leuk maar durf hem niet te vertrouwen, en ik vind dat als zij het uitmaakt ook raar.
Wat moet in doen!???

please help

Hij is dus vreemdgegaan met jou en wil vervolgens een relatie met jou beginnen. Ik zie nog best een kans dat hij dit vaker zou doen, ook als hij een relatie met jou heeft. Bij mij was zelfs dan het vertrouwen weg geweest

Nee ik zou het niet doen.
Ten eerste hij ging vreemd in zijn relatie met jou, dus dan heb je kans dat die vaker vreemd gaat in een relatie. Ten tweede hij wilt alleen iets met jou beginnen als ZIJ het uitmaakt.

eh, ik zou het niet doen xd hij kan zo weer vreemdgaan…

‘Als zij het uitmaakt wil je dan met mij beginnen?’ En dit overweeg je serieus? :’) Komt meer over alsof hij niet single wil zijn en jij zijn plan b bent + als hij haar bedrogen heeft kan hij het zo weer doen bij jou dus gewoon niet vertrouwen.

je bent zijn backup

Ik zie hem vrijdag weer en ik ga hem ff vragen hoe het zit, zijn appje, mijn gevoelens voor hem maar het verlies van vertrouwen. Hem vragen of hij een reden kan bedenken waarom ik een relatie met hem zou moeten aangaan.
Is dat een goed plan?

Ja daar dacht ik ook aan :slightly_smiling_face:

If he cheats for you, he will cheat on you
Dikke kans dat hij hetzelfde bij jou flikt. Zulke jongens wil je gewoon niet.

Zeg alsjeblieft dat dit een troll is :slightly_smiling_face:)

Ik zou het nooit doen. hij is duidelijk niet te vertrouwen.

Ik zou het niet doen in dit geval. Het is een beetje gek dat hij je gaat vragen om wat met hem te beginnen, maar alleen als zijn vriendin het met hem uitmaakt. Dat klinkt meer alsof hij gewoon niet zo’n zin heeft om single te zijn, en dat jij dan maar moet voldoen of zo…
Zo zou ik me niet door een jongen willen voelen, dan verdien je echt wel veel beter.

Over dat vreemdgaan, ik weet niet hoeveel tijd er overheen gegaan is, voordat jullie uiteindelijk toch gezoend hebben. Misschien is hij wel al een tijd niet happy met z’n huidige vriendin en was hij jou al een tijdje steeds leuker aan het vinden. En toen het kon greep hij zijn kans.
In tegenstelling tot de meningen van de rest hier, vind ik niet dat als iemand één keer vreemdgegaan is, die persoon gelijk niet meer te vertrouwen is.

Maar toch zou ik wel een beetje oppassen met hem, want het blijft wel een beetje een raar verhaal.

Je vind het raar als zijn vriendin het uitmaakt? Ik vind het juist raar als zij het NIET uitmaakt.
Van zulke jongen kun je beter snel vanaf zijn.
En je was niet boos want je zag zoiets aankomen? Hoe krom is dat…
Nee niemand is perfect maar je hoeft niet perfect te zijn om niet vreemd te gaan.